Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

metalkid

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • metalkid

    popol

    http://www.fotopopol.be

  • #2
    Re: metalkid

    idee is erg leuk!
    maar waarom zo'n (directe?) flits? de kei-harde schaduw doet wat afbreuk aan de foto voor mij...
    Nikon D80 - 70mm sigma + 18-200 nikkor | Foto

    Comment


    • #3
      Re: metalkid

      ik vind hem niet stoer overkomen (wat waarschijnlijk wel de bedoeling was)
      en idd, de flits is te hard..

      ik vind het ook spijtig dat hij geen schoenen aan heeft...
      No rules. Great shots.
      -
      Online

      Comment


      • #4
        Re: metalkid

        Oorspronkelijk geplaatst door GlennVerbraeken Bekijk bericht
        ik vind hem niet stoer overkomen (wat waarschijnlijk wel de bedoeling was)
        en idd, de flits is te hard..

        ik vind het ook spijtig dat hij geen schoenen aan heeft...
        kan ik mij wel in vinden

        Comment


        • #5
          Re: metalkid

          Sorry voor het feit dat mijn comment hard zal overkomen (misschien even hard als het flitslicht)

          Maar is dit showcase waardig?!

          ("Showcase Mensen en Modellen Expositieforum voor foto's van mensen en modellen. Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten. Plaats hier enkel je beste foto's.")

          Ik zal nog even toelichten:
          Licht veel te hard
          Vinger aan de mond niet echt stoer.
          Gitaar gebroken, waarom dan rond zijn nek?
          De schouderband, ligt zoals het woord zegt niet op zijn schouder maar tussen zijn jas en nek geduwd.
          De kousen, zien er ook niet uit, Vooral zijn rechtervoet waar de dikke teen bijna doorkomt
          Last edited by Sergio_Nikon; 3 april 2009, 05:52.
          www.sergioprodi.com
          Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

          Comment


          • #6
            Re: metalkid

            Sorry voor het feit dat mijn comment hard zal overkomen (misschien even hard als het flitslicht)

            Maar is dit showcase waardig?!

            ("Showcase Mensen en Modellen Expositieforum voor foto's van mensen en modellen. Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten. Plaats hier enkel je beste foto's.")

            Ik zal nog even toelichten:
            Licht veel te hard
            Vinger aan de mond niet echt stoer.
            Gitaar gebroken, waarom dan rond zijn nek?
            De schouderband, ligt zoals het woord zegt niet op zijn schouder maar tussen zijn jas en nek geduwd.
            De kousen, zien er ook niet uit, Vooral zijn rechtervoet waar de dikke teen bijna doorkomt
            Ga volledig akkoord, en vind dat er hier heel veel foto's gepost worden in showcase die in de beginnershoek thuis horen. Maar ja, dan zeg je eens je mening..

            Comment


            • #7
              Re: metalkid

              Cuddles en Sergio moet ik bijtreden..
              Het aantal post op showcases beperken daar is al veel over gezegd in een ander draadje.
              Als de TS kritiek wil dan zal ik dat zeker geven maar niet op de showcase.
              Bij deze een verzoek aan de TS om zo sportief te zijn en deze te laten verplaatsen naar Beoordeling zodat je recht hebt op beoordeling en geen veroordeling..
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

              Comment


              • #8
                Re: metalkid

                Tof voor als het je zoon of familie is, maar fotografisch niet de moeite.

                Comment

                Working...
                X