Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik heb ze nu een paar keer bekeken en ik ga voor de tweede, hoewel ik het kader boven en onder wat kortbij gecropt vind. Maar bij de eerste stoort de positionnering van het model (met haar vrij symmetrische pose) ten opzichte van de achtergrond me. Het meenemen van het raam en de hoek links werkt echt niet voor mij. Ik zou ervoor gekozen hebben om deze pose te fotograferen voor een rechte muur zonder meer.
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie HuybrechtBekijk bericht
Ik heb ze nu een paar keer bekeken en ik ga voor de tweede, hoewel ik het kader boven en onder wat kortbij gecropt vind. Maar bij de eerste stoort de positionnering van het model (met haar vrij symmetrische pose) ten opzichte van de achtergrond me. Het meenemen van het raam en de hoek links werkt echt niet voor mij. Ik zou ervoor gekozen hebben om deze pose te fotograferen voor een rechte muur zonder meer.
thanks! ga nog eens een aangepaste versie maken ;-)
En ik was er weer bij
De eerste is schitterend, maar dat heb ik al eens gezegd he
Het feit dat haar hand net niet tegen de grond komt, vind ik geweldig.....ze heeft een goed evenwicht en maakt de foto net dat ietsje meer.
'k zal dat maar zelf niet proberen zeker? hihihihi.....
Comment