Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Heel origineel.
De 2de foto vind ik bijzonder. De 3de heeft mooie kleuren alleen vind ik het spijtig dat de rechter hand een beetje in haar kleed verdwijnt.
Fuji S5 Pro - glas van Nikon, Sigma, Tamron en Tokina
#2 is erg cool, mooi gedaan
En altijd die speciale toning, die erg mooi is en je werk haast "herkenbaar" maakt...
Eigenlijk benieuwd hoe je dit altijd 'fikst'
De eerste is de beste vind ik. Bij de tweede zou ik de pet weggelaten hebben (het is toch een pet he op haar voet?). De derde vind ik minder geslaagd door de vuist en de combinatie van kledingsstijl en postprocessing die niet echt bij mekaar passen.
De eerste 2 zijn ok maar niet mijn ding (maar dat is persoonlijke keuze)
Maar wou het toch even over de derde hebben, ik zie minuscuul lkleine vlekjes op haar benen, al is het een dubbele rand. En ook de kleur op de voeten is alsof ze net van 1 of ander middeleeuws marteltuig komt. En ja ik heb een gecalibreerd scherm
Nochtans moet gezegd dat ik mij wel kan vinden achter het idee.
www.sergioprodi.com Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!
1) brengt me in de war
2) zéér leuke uitvoering en afwerking
3) hier is iets ernstig misgelopen bij het bewaren, (foto is slechts 89kb groot, en vertoond sterke artefacten van jpeg compressie die denk ik véél te hoog stond)
Mijn foto's
Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite
1) brengt me in de war
2) zéér leuke uitvoering en afwerking
3) hier is iets ernstig misgelopen bij het bewaren, (foto is slechts 89kb groot, en vertoond sterke artefacten van jpeg compressie die denk ik véél te hoog stond)
vreemd... BDsizer gebruikt op max 200kb zoals hier voorgeschreven... en de oorspronkelijke size is 3.83MB... ga't nog eens opnieuw doen... hij heeft er inderdaad een klein filke van gemaakt...
de kleuren overigens zijn de kleuren die ik hier wil! zijn voor mij perfect en uitgekozen...
edit: nieuwe versie nu upgeload... Lichtroom deed het wel goed... ben naar een compressie qualiteit van 78% moeten gaan... denk dat ik afscheid ga nemen van bdsizer... is niet de eerste keer dat ik dit merk...
vreemd... BDsizer gebruikt op max 200kb zoals hier voorgeschreven... en de oorspronkelijke size is 3.83MB... ga't nog eens opnieuw doen... hij heeft er inderdaad een klein filke van gemaakt...
de kleuren overigens zijn de kleuren die ik hier wil! zijn voor mij perfect en uitgekozen...
Véél beter, nu komt de derde ook tot zijn recht!
Mijn foto's
Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite
Comment