Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Niet voor gevoelige zielen en fotoliefhebbers

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Niet voor gevoelige zielen en fotoliefhebbers

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
    'k reageer amper nog in SC omwille van de zeer matiger kwaliteit die hier passeert de laatste tijd, maar voor deze 2 foto's maak ik graag een uitzondering. Topwerk, zowel in z'n originaliteit als in de afwerking. Hier hou ik echt heel veel van! Die mogen meteen naar de HOF van mij, meerdere weken na elkaar zelfs!

Mvg,
    Frederic
    daar ben ik het voor 300% mee eens...
    Scotty... beam me up !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lana Bekijk bericht
      daar ben ik het voor 300% mee eens...
      Ik ook, maar helaas is dat het type discussie dat ervoor gaat zorgen dat er een slotje op deze discussie komt...
      Maar helaas is het inderdaad zo, dat mensen geen besef hebben van verschil tussen SC en MM fotodiscussie... Zou leuk zijn thans

Comment

Knappe uitvoering
        Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Jawadde, wat kan ne mens daar nu op zeggen ......... Heu, Schoon feeks Nee, natuurlijk niet

Van sommige fotografen weet je ondertussen al wat gaat komen maar moet eerlijk zeggen dat jij wel iemand bent die de kijker steeds opnieuw kunt verrassen Je bent echt iemand die telkens opnieuw met iets volledig nieuws komt; zeker nooit verveling daar bij jou
          Last edited by Defenderke; 31 maart 2009, 00:28.
          α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
          Flickr____No place to be

Comment

Kan me voorstellen dat er een groot publiek bestaat voor deze stijl.
            Dat is waarschijnlijk zo, maar dat vind ik dus niet bepaald een compliment.

Het kijkt lekker, zouden goede posters zijn tegen de muur, maar Ik kan deze "foto's" niet echt smaken.

Comment

Kan me voorstellen dat er een groot publiek bestaat voor deze stijl.
              Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
              Dat is waarschijnlijk zo, maar dat vind ik dus niet bepaald een compliment.
              Zoals ik al eerder aangaf met een knipoog: ik zou niet weten waar dat publiek zit hoor. Ik doe vooral mijn ding en dat komt altijd vanuit mijn buik. Of er daar nu een publiek voor is of niet, dat zal mij eerlijk gezegd worst wezen (degenen die mij persoonlijk kennen zullen dit beamen ). Maar 't zou mij benieuwen in dit geval. De meeste mensen schrikken hier toch wel wat van hoor
              If you always do what you always did, you will always get what you always got.
              www.sylviehuybrecht.be

Comment

HOF
                Robby
                Minder tijd achter de computer
                Is meer tijd achter de camera

Comment

Working...
                X