Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik heb er al een paar keer naar gekeken maar ik vind de foto's op technisch vlak vreemd vinden. Het haar in #1 : oververscherpt ofwel is het een pruik (sorry indien dit niet het geval is ) waardoor de combinatie pruik licht onecht lijkt. Bovenaan is ook een rare donkerdere band te zien.
Het lijkt ook dat je gestopt met fond de teint aan te brengen aan je nek. De kleur verandert ineens. Is het misshien een t-shirt in fijne stof dat je droeg ? Je kan het (minder) zien in #2
Nummer #2 is in mijn ogen een mislukking. Overbewerkt om tot een "high key" te komen, wat het voor mij (nog steeds)niet is ondanks de bewerking. Je linkerhand lijkt wel misvormd en het haar is nu echt een pruik geworden.
De foto's hadden wel potentiëel. Je hebt alvast de looks om dit soort plaatjes te schieten
Dat je hem prachtig vind, kan ik inkomen.
Maar om het een high key te noemen, dat is wel bij de haren getrokken. Het is geen high key, dat weet je ook wel.
Vind je uitstraling enorm zelfverzekerd overkomen.
Nummer 1 vind ik de beste van de twee. De wimpers zijn goed gezien en de poze van de hand vind ik ook wel mooi.Ben geen modellen expert maar dit is toch wel een echt vrouwelijk portret waarvoor mijn felicitaties.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment