Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

What's going on in the world?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: What's going on in the world?

Mooie prent

Oorspronkelijk geplaatst door svengoeman Bekijk bericht
    Ik vermoed dat jr52 gewoon bedoelt dat hij naar links kijkt en dat dat voor het verleden staat, terwijl rechts dan weer zou duiden op de toekomst
    Hopelijk zoekt niemand hier een politieke boodschap achter

Comment

Heel mooi
      Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door svengoeman Bekijk bericht
        Hier heb ik toch ook effe over moeten nadenken, nog es kijken en dan weer nadenken
        Ik vermoed dat jr52 gewoon bedoelt dat hij naar links kijkt en dat dat voor het verleden staat, terwijl rechts dan weer zou duiden op de toekomst (dit is alleszins de reden geweest waarom marketingboys een paar jaar geleden enorm veel geld hebben vergooid om de Côte d'0r olifant naar rechts ipv links te laten kijken, eerst op de wikkels en reclame, nadien ook op de chocolade zelf ). Maaaaaaaar... volgens mij wordt deze redenering in moslimlanden omgedraaid (zie ook schrijfrichting), al durf ik daar mijn hand niet voor in het vuur steken.
        Mocht ik jr52 verkeerd begrepen hebben, was het toch een leerrijk verhaaltje hè

Verder: prima plaat
        Inderdaad Sven, je hebt goed nagedacht! Of de psychische ruimtebeleving in arabische landen anders is dan bij ons durf ik niet bevestigen of ontkennen.
        "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

Knap!

Comment

Working...
          X