Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eigenlijk raar dat op zo'n mooi portret maar 1 reactie komt.
Tis wel een typische Awacs.
Leg 10000 platen op 1 hoop en je haalt de Doorhofs, de Awacs, de Fotodan's er zo tussenuit.
Aan de ene kant leuk dat je 1 stijl hebt, aan de andere kant zou ik toch ook wel eens wat meer variatie zien. Het is altijd een mooi koppie, een mooi setje en een stralende lach. (en een gekleurde achtergrond hehehe)
Geen ruimte voor fouten en altijd het brave beautylicht
En mss ligt het aan mij hoor. Ik zie van mijzelf ook steeds regelmatiger dezelfde platen verschijnen
Een mooie foto van een bijzonder mooi meisje. Aan het meisje mankeert (uiteraard) niets, maar wat er aan de foto mankeert is dat de boezempartij té licht (en vrij druk naar mijn smaak) is in vergelijking met haar gezicht. Knip dat deel weg, en dan ben je meteen van dat stukje arm verlost, of maak anders haar kleding wat donkerder en haar gezicht en haren iets helderder.
Beauty need only be a whisper Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST
Comment