Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
a girl with a hat
Collapse
X
-
-
Re: a girl with a hat
Vrij sterk portret. Expressie is goed, Versterkt inderdaad door de hoed (no-nonsensegirl ). Zwarte BH trekt onnodig de aandacht. (TITEL!)
Technisch ok, hoge lichten onder controle, schaduwen mochten iets meer hebben in de haarpartij
Summa sumarum: well done
-m-Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.
-
Als er nou eens meer van dit soort technisch gelikte platen hier waren
Dit is toch jouw vrouw/vriendin?
Even gezien vanuit mijn visie als fotograaf zou je haar eens wat meer fashion(nude) moeten nemen.
Hoed af, pot gel in het haar, paar smokey eyes, nude lips, blouse half open tot op de tepelrand, kraag omhoog, bh uit, mond half open en laat haar 'brullen'
Je hebt hier werkelijk alles wat een fotograaf zich kan wensen.
Nu nog de kracht in de pose en expressie. Haal eens een zwarte make-up finaal over haar wenkbrauwen (mag scheef) en maak er een 'arrogante bitch' van. Knal dan ook eens met loeihard licht .. een cm of 10 hoger dan nu. Maar kijk uit dat de schaduw de lip niet doorbreekt.
Deze foto is echt mooi hoor, maar ik weet zeker dat het VEEL minder braaf kan. Durf!!!
En dit is absoluut geen kritiek op deze foto!! Ik hou hiervan, maar zie er nog veel meer inGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtAls er nou eens meer van dit soort technisch gelikte platen hier waren
Even gezien vanuit mijn visie als fotograaf zou je haar eens wat meer fashion(nude) moeten nemen.
Hoed af, pot gel in het haar, paar smokey eyes, nude lips, blouse half open tot op de tepelrand, kraag omhoog, bh uit, mond half open en laat haar 'brullen'
Nu nog de kracht in de pose en expressie. Haal eens een zwarte make-up finaal over haar wenkbrauwen (mag scheef) en maak er een 'arrogante bitch' van. Knal dan ook eens met loeihard licht .. een cm of 10 hoger dan nu. Maar kijk uit dat de schaduw de lip niet doorbreekt.
Deze foto is echt mooi hoor, maar ik weet zeker dat het VEEL minder braaf kan. Durf!!!
En dit is absoluut geen kritiek op deze foto!! Ik hou hiervan, maar zie er nog veel meer in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtAls er nou eens meer van dit soort technisch gelikte platen hier waren
En dit is absoluut geen kritiek op deze foto!! Ik hou hiervan, maar zie er nog veel meer in
Bedankt voor je tips & comments over m'n foto..
Het is idd m'n vriendin, daarmee dat het altijd hetzelfde "model" is..
Ze heeft dan ook helemaal een ervaring met poseren maar al doende leert men hé.. zelf moet ik ook nog veel leren...
de foto is idd beetje braaf, maar 't was ook niet de bedoeling op een bitch te trekken..
fine art nude is ook helemaal mijn ding, maar die foto's (al ze ik al kan maken) zet ik liever niet online.. er komen hier jammer genoeg niet enkel fotografen kijken..
Als ik er ooit een deftige maak, zal ik hem terug naar je mailen..
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
de opname: goed maar jammer van de BH, beetje hielarisch zelfs, al komt het zwart wel weer terug in de hoed.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Yep, van die BH weten we intussen al, die stoort inderdaad enorm. Maar voor de rest vind ik de dame zeer fotogeniek op een bijna androgyne manier.
Ik wacht op de restIf you always do what you always did, you will always get what you always got.
www.sylviehuybrecht.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk berichtop een bijna androgyne manier.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk berichtYep, van die BH weten we intussen al, die stoort inderdaad enorm. Maar voor de rest vind ik de dame zeer fotogeniek op een bijna androgyne manier.
Ik wacht op de rest
tja, had daar ook beetje twijfels over..
zal eventueel de foto croppen en rechts wat meer ruimte geven
ps: bedankt voor 't compliment
Comment
-
Comment