Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

-Twinkle-

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • -Twinkle-

    Stefanie,een model anders dan anders, een uitwerking anders dan anders, dus zeker een controversieel fotoke....Enjoy!

    Last edited by fotodan; 17 maart 2009, 16:24.

  • #2
    Re: -Twinkle-

    WAAW! Sjiek! Laat er nog zo maar komen!
    Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
    Oók wandelen met GPS?

    Comment


    • #3
      Re: -Twinkle-

      Nogal een warboel qua verlichting met gele en blauwe vlekken op aangezicht, arm maar vooral op de ogen.
      Enorme schaduw op borst en witte vlekkenspel in de achtergrond zijn storend. Vampiertand (driehoekig ) ?
      Ieder zijn meug maar zeker niet de mijne.

      Henri
      Last edited by kodachrome; 17 maart 2009, 14:03.
      lidnummer: BD0435BE

      Comment


      • #4
        Re: -Twinkle-

        Hmm.. mijn aandacht wordt helaas steeds weer naar de tanden getrokken...

        Comment


        • #5
          Re: -Twinkle-

          Die mond is inderdaad op het randje van creepy (wat normalerwijze mijn departement is lol), door de vorm ervan en de mondhoeken die echt naar beneden lijken te wijzen. Ik vind het niet aangenaam om naar te kijken daardoor, omdat dit een fashion foto had horen te zijn denk ik, zonder meer.

          De lichtjes op de achtergrond vind ik wel leuk
          If you always do what you always did, you will always get what you always got.
          www.sylviehuybrecht.be

          Comment


          • #6
            Re: -Twinkle-

            Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
            WAAW! Sjiek! Laat er nog zo maar komen!
            kan mij hier enkel bij aansluiten,zal aan de smaak liggen zekers

            Comment


            • #7
              Re: -Twinkle-

              Deze is fenomenaal!!
              zelden te zien hier, het enige storende is de mond, staat er echt niet mooi op
              Verder van de rest
              http://www.melissavanbelle.be

              Comment


              • #8
                Re: -Twinkle-

                Wat mooi seg!!! ze heeft iets weg van katie Holmes
                Nella Balda Photography

                Comment


                • #9
                  Re: -Twinkle-

                  Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                  Nogal een warboel qua verlichting met gele en blauwe vlekken op aangezicht, arm maar vooral op de ogen.
                  Enorme schaduw op borst en witte vlekkenspel in de achtergrond zijn storend. Vampiertand (driehoekig ) ?
                  Ieder zijn meug maar zeker niet de mijne.

                  Henri
                  ik wou dat ik zo een warboel kon maken
                  Canon 5D mkII,30D,500D EF 100mm F 2.8 Macro USM, Canon EF 70-200mm F/2.8 L IS USM II

                  Comment


                  • #10
                    Re: -Twinkle-

                    tsja, ik zou geen zo'n foto van mezelf willen, haar gezicht lijkt wel kompleet scheefgetrokken
                    Vooral de mond en de enorme kleurverschillen en schaduwen in het gezicht maken het er niet beter op, neen sorry,
                    dit kan beter volgens mij
                    smile ! ...it confuses people ...

                    Comment


                    • #11
                      Re: -Twinkle-

                      Ben het eens met de opmerkingen over de mond.
                      Wel een mooi model.
                      De lampjes op de achtergrond vind ik veel sfeer toevoegen en de kleuren ook.
                      Wel vind ik de jurk wat dichtgelopen....

                      Gr

                      Peter

                      Comment


                      • #12
                        Re: -Twinkle-

                        heel apart......


                        maar ik hou wel van apart
                        Canon 300D, Canon EFS 18-55 IS en een Tamron MACRO 1:2 AF 70-300mm F/4-5.6 Di LD
                        wishlist 430 EX

                        Comment


                        • #13
                          Re: -Twinkle-

                          Kadachrome schreef:
                          Nogal een warboel qua verlichting met gele en blauwe vlekken op aangezicht, arm maar vooral op de ogen.
                          Enorme schaduw op borst en witte vlekkenspel in de achtergrond zijn storend. Vampiertand (driehoekig ) ?
                          Met alle respect voor je fotografen kwalitijten,...maar eerlijk gezegd nu,...ben je niet echt wat "old school"?

                          Het "perfect" belicht plaatje, met het "perfect" model, en ook "perfect" geretoucheerd , wel dit interesseerd me voor het ogenblik minder,
                          andere fotografen hier doen dit goed,...ik zal er maar eén noemen, Madmax, maar dit is eigenlijk niet wat ik zoek. (het zou me snel niet meer boeien!)

                          Eigenlijk ben ik gewoon op zoek!...ik wil gewoon niet dat mijn fotografie gedoe saai word.

                          Groetjes, Daniel

                          Comment


                          • #14
                            Re: -Twinkle-

                            De styling, lichtjes en het model vind ik allemaal heel goed.
                            Maar bij de bewerking heb ik een wat onmakkelijk gevoel, Daniël. het werkt niet voor mij. Nog wat verder zoeken ...
                            Ook jammer dat de expressie er net naast zat.
                            Maar ik ben zeker dat je uit deze shoot nog mooie prentjes hebt gekregen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: -Twinkle-

                              Ik vind hem zeer aangenaam.
                              Zo een beetje Underworld stijl en dat kan me bekoren.
                              Hoop nog meer van deze donkere vampire achtige foto's tegen te komen
                              Canon 50D - Canon 70 - 200 F2.8 L IS - Canon 24 - 105 F4.0 L IS - Canon 50 F1.8 II - Canon Speedlight 430 EX II

                              Comment

                              Working...
                              X