Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Joren
Collapse
X
-
Joren
Last edited by Henk47; 16 maart 2009, 02:09.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)Labels: Geen
-
-
Re: Joren
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichtheb je hier voor op een ladder gestaan? vind het een goeie,enkel de linkerhand is een beetje raar?
LOLKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Henk waarom zet je de minst goede uit de reeks hier in showcase?
Ik dacht dat je echt ne grote jongen geworden was
Comment
-
kettinkje wat jammer, maar een leuk shot.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk berichtHenk waarom zet je de minst goede uit de reeks hier in showcase?
Laat efkes weten, ik ben wel nieuwsgierig naar je keuze.
HenkLast edited by Henk47; 17 maart 2009, 00:56.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichtkunnen we kiezen dan???
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk berichtHenk waarom zet je de minst goede uit de reeks hier in showcase?
Maar let op: hang deze maar eens een meter bij anderhalve meter aan de muur. Dan denk je er volgens mij toch anders over... (?)
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtLaat efkes weten, ik ben wel nieuwsgierig naar je keuze.
Henk
Als ik moet kiezen uit de reeks op je link #3 dan.
Comment
Comment