Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Je lichtspel is goed, maar je croppings haperen. Los van het handje: vergelijk de immense ruimte boven het hoofd met de ongelukkige te korte crop onderaan in alle drie de gevallen. Mijn leraar zou gezegd hebben: werk aan je kader!
De eerste had heel mooi kunnen zijn als hij nog ietsje had doorgelopen onderaan want de sfeer van het licht is echt wel goed daar.
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
Ik vind de kadrering net heel apart. 't Is nu misschien niet wat iedereen verwacht, maar de ruimte is goed verdeeld donker/licht. Inderdaad lenen ze zich ertoe om zwart/witjes van te maken.
Lijkt wel alsof je in het laatste plaatje voor je foto nam, het boeltje nog rap even met een vingertje naar omlaag trok. Aan één kant dan. Maar zal wel mijn fantasie zijn
Maar wat meer symmetrie qua cleavage had wat subtieler geweest. Anderzijds, het past wel in de spontante sfeer.
Comment