Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
De onderste foto trek voor mij direkt de aandacht door de schaduw en vooral de tweede schaduw van iemand in de achtergrond met haar hand in haar zij.
Het zal wel de schaduw zijn van de doek op haar rug maar ik vind het een leuk effekt en ik denk niet gepland.
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Je hebt inderdaad behoorlijk wat vlekken op je achtergrond zitten bij de eerste foto.
Verder volg ik Bouk wat de opmaak betreft. Op deze manier is het thema laat ons zeggen maar 'half' afgewerkt, temeer omdat je met westerse gezichten zit ...
Het standpunt bij de tweede vind ik ook wat minder. Dat ietsje teveel door de knieën in samenwerking met het kadrage legt de focus hier nu echt wel de kimono en niet op het model imho.
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
ah ok bedankt voor reactie. Maar westerse gezichten... Die vriendin van mij vroeg me foto's van haar in kimono te nemen voor haar Japanse vrienden. de vriendin was de belangrijker dan het volledig oosters maken door haar ogen spleetachtig te maken of een ander model nemen. maar dit volledig terzijde natuurlijk.
ah ok bedankt voor reactie. Maar westerse gezichten... Die vriendin van mij vroeg me foto's van haar in kimono te nemen voor haar Japanse vrienden. de vriendin was de belangrijker dan het volledig oosters maken door haar ogen spleetachtig te maken of een ander model nemen. maar dit volledig terzijde natuurlijk.
Toch bizonder hoe wij onbewust bepaalde zaken associeren. Hier is de optelling
Kimmono+ Spleetachtige ogen = oosters, japan
Optelling van de foto
Kimmono+ westers gezicht=
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment