Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Knappe kleurencombi met de rode stoel die het rode haar matcht en het groen dat er totaal mee breekt. Van mij mag je dat best nog wat meer in de verf zetten door een vinnigere nabewerking.
Leuke opnamehoek ook bij de eerste
Ps: niet in dettol wassen he die groene latex lol (insiders' joke)
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
Ik ben zoals ik al zei geen echte latex man maar deze fotos doen wel beseffen dat er nog andere zaken zijn in fotografie dan Lanschappen e.d. De derde is van spanning de beste.
De eerste daar heb je weinig over te zeggen maar die spreekt to ieders verbeelding denk ik.
De kleuren en het spelen met de camera zijn goed gezien.
Mooi gedurfd werk en de modellen moet je uiteraard ook vinden.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
modellen vinden hiervoor denk niet dat dat nu zo moeilijk is , maar heel dat latex gedoe vind ik echt niks, ik vind het zelfs lelijk eerlijk gezegd...
de foto's op zich zien er wel in orde uit,
maar dat vreselijke latex.......eekes
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Ik ben zoals ik al zei geen echte latex man maar deze fotos doen wel beseffen dat er nog andere zaken zijn in fotografie dan Lanschappen e.d. De derde is van spanning de beste.
De eerste daar heb je weinig over te zeggen maar die spreekt to ieders verbeelding denk ik.
De kleuren en het spelen met de camera zijn goed gezien.
Mooi gedurfd werk en de modellen moet je uiteraard ook vinden.
Nu ben je toch aan het overdrijven. Volgens mij spant die latex in de drie foto's hoe het moet.
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment