Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vindt de eerste foto knap en ik volg daarin wel @Sylvie... met zelf een handschoentje aan
Off topic: als je wat goed kijkt is het zelfs geen echt handvuurwapen (zeker geen 9mm en consoorten, want de mond is daarvoor véél te klein) of het zou al een .22 moeten zijn en dan nog.
Wat maakt dat nu uit welk kalliber het is. je kunt het zelf niet zeggen welk soort wapen het is en daar gaat het niet over. Het gaat hier over de dreigende houding die ze hier aanneemt. Al heeft ze een plastieken geweer vast. Met een wapen dreig je niet in normale omstandigheden. Hier wordt een grens overschreden met deze foto, en dat was ook mischien wel de bedoeling. Het schokeffekt. Je klikt op Britt en het eerste wat je ziet is dat er een wapen onder uw neus wordt geduwd. Op dat moment vormt ze een bedreiging die moet uitgeschakeld worden. Geleerd altijd respect te hebben voor een vrouw is dat zeer moeilijk om deze uit te schakelen of zelfs te doden. Erger wordt het wanneer een kind met een vuurwapen een bedreiging vormt. aan u de keus om dan uit te maken welk kaliber het is. Maar alleeee van een .22 moet je geen bang van te hebben.
Dus nog eens ik vind dit geen slechte foto maar ik heb er geen goed gevoel bij. Dus foto gelukt
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Nr2: Leuk shotje, maar niet zo speciaal. Wel nice toning!
Nr3: DOF klopt niet, en dus vind ik hem gemaakt overkomen... Let op de grond rechts van het model. Daar is het scherp... Haar ogen ook, maar dan - van haar standpunt bekeken - de linkerkant van haar jas weer niet. Klopt niet!? Jammer... Ik vind opzich de sfeer van het licht (op haar haren) wel mooi.
Hier wordt een grens overschreden met deze foto, en dat was ook mischien wel de bedoeling. Het schokeffekt. .... Maar alleeee van een .22 moet je geen bang van te
Om te antwoorden op deel 1:
Dan zouden volgens uw mening zijnde NORM alle poster moeten verboden worden waar maar een (hand of vuist)vuurwapen bij te pas komt en zeker als het van een vrouw komt....Bye bye James Bond en consoorten
Om te antwoorden op deel 2:
Heb ik zo ook maar enig woordje geuit dat je geen schrik zou mogen hebben van een .22? En dat ik aan de hand van de foto niet kan uitmaken welk model het is.. tja ik ben geen "expert" in handvuurwapens ook al vuurde ik met zowel handvuurwapens (jawel meervoudsvorm)
Dan zouden volgens uw mening zijnde NORM alle poster moeten verboden worden waar maar een (hand of vuist)vuurwapen bij te pas komt en zeker als het van een vrouw komt....Bye bye James Bond en consoorten
Om te antwoorden op deel 2:
Heb ik zo ook maar enig woordje geuit dat je geen schrik zou mogen hebben van een .22? En dat ik aan de hand van de foto niet kan uitmaken welk model het is.. tja ik ben geen "expert" in handvuurwapens ook al vuurde ik met zowel handvuurwapens (jawel meervoudsvorm)
Deel 1
Lees eerst mijn comments hoe dat hoort.
Waar heb ik gezegd dat deze foto's moeten verboden waar dan ook.
Wat heb ik we gezegd PS Voor alle duidelijkheid ik ben niet tegen wapens op BD, allee op foto's. Maar heb er geen goed gevoel bij Dus nog eens ik vind dit geen slechte foto maar ik heb er geen goed gevoel bij. Dus foto gelukt
Het is niet omdat ik geen goed gevoel heb bij iets, dat dit moet verboden worden.
Ik wil alleen aan Bandana en andere mensen, die foto's posten, mijn gevoel overbrengen die ik heb bij hun geposte foto's. Dat kan voor sommige mensen intressant zijn om te weten dat hun foto het doel hebben bereikt dat zij voor ogen hadden.
Deel 2 of het zou al een .22 moeten zijn en dan nog.
Deze drie woorden zeggen genoeg.
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
voor mij de eerste al is het voor een negatief punt.
Als ik het uiteinde van de loop zie dan sta ik aan de verkeerde zijde en dat gevoel heb ik ook bij het bekijken van deze foto. Foto's met een wapen in deze pose vind ik gruwelijk. Vooral in de handen van een vrouw die zich van geen kwaad bewust is. Peace and make love
Robby
PS Voor alle duidelijkheid ik ben niet tegen wapens op BD, allee op foto's. Maar heb er geen goed gevoel bij.
Deel 1
Lees eerst mijn comments hoe dat hoort.
Waar heb ik gezegd dat deze foto's moeten verboden waar dan ook.
Wat heb ik we gezegd PS Voor alle duidelijkheid ik ben niet tegen wapens op BD, allee op foto's. Maar heb er geen goed gevoel bij Dus nog eens ik vind dit geen slechte foto maar ik heb er geen goed gevoel bij. Dus foto gelukt
Het is niet omdat ik geen goed gevoel heb bij iets, dat dit moet verboden worden.
Ik wil alleen aan Bandana en andere mensen, die foto's posten, mijn gevoel overbrengen die ik heb bij hun geposte foto's. Dat kan voor sommige mensen intressant zijn om te weten dat hun foto het doel hebben bereikt dat zij voor ogen hadden.
Deel 2 of het zou al een .22 moeten zijn en dan nog.
Deze drie woorden zeggen genoeg.
Robby
ik geef zelf verder geen commentaar en lees eens je eigen zinnen in deze topic
Om af te sluiten uw eigen citaat: Peace and make love
Met een wapen in je handen of met een bijbel?
Misschien bewaart zij nu ook wel de vrede of voorkomt zij erger door die freak onder schot te houden die bij haar binnen stormde of........ 't is maar wat je er in wilt zien natuurlijk en door welke bril je (wilt) kijken.
Ik denk dat het de zus van "Dirty Harry" is
Comment