Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Je doet m.i. afbreuk aan elke individuele foto, door ze hier samen te zetten. Dus kiezen we maar weer... De eerste. Dreiging (versterkt door het immense pistool) en killerblik zitten er voor mij in.
voor mij de eerste al is het voor een negatief punt.
Als ik het uiteinde van de loop zie dan sta ik aan de verkeerde zijde en dat gevoel heb ik ook bij het bekijken van deze foto. Foto's met een wapen in deze pose vind ik gruwelijk. Vooral in de handen van een vrouw die zich van geen kwaad bewust is. Peace and make love
Robby
PS Voor alle duidelijkheid ik ben niet tegen wapens op BD, allee op foto's. Maar heb er geen goed gevoel bij.
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Watje
En dat met een baret op zijn hoofd ...tsss...
Ze schiet nog wel langs je heen
On topic: no1 super!
Heb je al eens een wapen tegen je hoofd gehad. Ik wel. AFOR II, UCK, Kalasnikov, kaliber 7,62. Geen prettig gevoel.
Als ze aan de trekker trek zal de loop minstens 5 cm opzij gaan en dan zit ze recht tussen mijn ogen
Voor de rest zeer elegant een vrouw met een wapen
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Sorry, ik ben zelf scherpschutter geweest en ik zou zo'n foto nummer een nóóit willen maken.
Wat de serie betreft: het is geen serie en ik zou er drie aparte topics van maken. Dan krijg je ook zinniger en op elke foto toegesneden commentaar. De 'kwaliteit;'is nu zo verschillend dat TS aan de reacties weinig zal overhouden.
Henk
Vindt de eerste foto knap en ik volg daarin wel @Sylvie... met zelf een handschoentje aan
Off topic: als je wat goed kijkt is het zelfs geen echt handvuurwapen (zeker geen 9mm en consoorten, want de mond is daarvoor véél te klein) of het zou al een .22 moeten zijn en dan nog.
Ik ben het in grote lijnen met sylvie eens :
#1 Heeft sfeer (los van de gevoeligheden die er blijkbaar rond bestaan), maar die achtergrond had mss beter gekunt ....
#2 Gewoon af
#3 Vind ik echt niks : vreemde blur toch ?? Rechts beneden op de grond scherp, maar de muur dan weer niet
Off topic: als je wat goed kijkt is het zelfs geen echt handvuurwapen (zeker geen 9mm en consoorten, want de mond is daarvoor véél te klein) of het zou al een .22 moeten zijn en dan nog.
Als je nog beter kijkt zie je de verticale lijn waar het plastiek tegen mekaar is geplakt
Voorkeur voor nummertje 3 (tilt & shift zeker )
Comment