Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mine...all mine...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mine...all mine...

Vorige zondag een strobist shoot meegedaan voor de eerste keer, ewwel ik heb de Vibe te pakken :-)
    Het was heel leuk en leerrijk en mijn modelletje "Andrea" deed het heel goed voor haar eerste keer!
    Hier het resultaat met de Tamron 28-75 mm:

Grtz R.
    Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Re: Mine...all mine...

hey Rosita, leuke plaat.en de omgeving komt mij ook bekend voor...

gNo

Comment

mooie plaat Rosita! by the way, m'n flash swivels/brackets zijn binnen gekomen vandaag... 't zijn echt excellente dingetjes! Uitgevoerd in metaal. Bestellen dus...
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

interessante omgeving, maar waarom weer dat geknuffel met ramen en muren? Ik begrijp het opzet achter die pose niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
          interessante omgeving, maar waarom weer dat geknuffel met ramen en muren? Ik begrijp het opzet achter die pose niet.
          zeker ook mijn gedacht??
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
            De titel zegt het toch zelf?
            Thanks,
            R.
            Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

Working...
            X