Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hoewel fotobewerking helemaal niet mijn interessesfeer is, moet ik zeggen dat dit concept en de uitwerking me toch kan bekoren... Zoals al gezegd : "Waar blijf je het halen ?"
Mooie uitwerking van een tof idee... een prachtgeheel.
deze foto staat hier nu een 2tal dagen.. ik heb er telkens geen commentaar of kritiek of wat je wil op willen geven..
Maar toch..
idee is tof en origineel.. fotografisch kan je er moeilijk of geen commentaar op geven..
Maar de bewerking kan echt stukken beter..
Wat er stukken beter kan gaat uitlopen op een uren of dagen durende discussie maar uiteindelijk als je er meer tijd insteekt kan je er iets veel beter uit krijgen..
De vlammen zijn duidelijk "cut & paste" om het zo te zeggen.. daar kan al wat meer aandacht aan besteed worden.. en ook de manier waarop het engeltje en duiveltje erin verwerkt zijn...
Het aurilooltje*** is ook maar "snel snel" gedaan..
IK wil echt geen commentaar geven op je capaciteiten als fotograaf want je plaatst regelmatig echt zeer geslaagde werken maar hier moet je echt wat meer tijd insteken om er echt een geslaagde compo van te maken.
deze foto staat hier nu een 2tal dagen.. ik heb er telkens geen commentaar of kritiek of wat je wil op willen geven..
Maar toch..
idee is tof en origineel.. fotografisch kan je er moeilijk of geen commentaar op geven..
Maar de bewerking kan echt stukken beter..
Wat er stukken beter kan gaat uitlopen op een uren of dagen durende discussie maar uiteindelijk als je er meer tijd insteekt kan je er iets veel beter uit krijgen..
De vlammen zijn duidelijk "cut & paste" om het zo te zeggen.. daar kan al wat meer aandacht aan besteed worden.. en ook de manier waarop het engeltje en duiveltje erin verwerkt zijn...
Het aurilooltje*** is ook maar "snel snel" gedaan..
IK wil echt geen commentaar geven op je capaciteiten als fotograaf want je plaatst regelmatig echt zeer geslaagde werken maar hier moet je echt wat meer tijd insteken om er echt een geslaagde compo van te maken.
Thx voor je comment. Liever wel als niet hoor, hier kan ik nog iets uit leren.
De vlammen zijn echter geen cut&paste.. De originele vlammen-foto is er eentje met een zwarte achtergrond. Die laag heb ik op "screen" gezet. Patronen komen wel terug omdat ik hetzelfde plaatje heb herbruikt, maar door de liquify-tool is de ene versie toch verschillend van de andere.
Het aureooltje (als de hoorntjes en staart) zijn idd relatief snel gemaakt. Als je er zelf een andere techniek voor gebruikt mag je ze altijd met ons delen. Ikzelf ben tevreden met het resultaat, ook al was het 'plan trekken'.
Grtz
Comment