Gisteren even gaan kijken naar het begijnhof, daar was Eric aan het werk en hij had er niets op tegen om even voor de foto te poseren...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eric, de tuinman van het begijnhof
Collapse
X
-
Eric, de tuinman van het begijnhof
pitteljon.be
The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.Labels: Geen
-
-
Re: Eric, de tuinman van het begijnhof
mooie opname van een denk ik, een eeneiige tweeling.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
mooie sterke plaat, ik prefereer de zwarte omkadering
Comment
-
Niet moeilijk om te kiezen: de eerste natuurlijk.
Knappe kop, mooi er op gezet.Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Comment
-
-
Een beetje hard afgedrukt (om in de ouwe dokatermen te spreken). Probeer eens speciaal of zacht papier als het negatief wat te hard is (sorry, dit is een beetje flauw).
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
@ bouk: grapjas
@ henk47: flauw kan ook
@ iedereen: Bedankt om te kijken en de reactiespitteljon.be
The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.
Comment
-
Mooi contrastrijk kopke, doe mij maar de eersteJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
-
iedereen bedankt voor de reacties
@ boeboe: Begijnhof van Bruggepitteljon.be
The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.
Comment
Comment