Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
't Zou me niet verwonderen als de moderators dit beschouwen als Maatschappelijke Discussie .
Steek een pinpongballetje op die vinger en hij is niet half zo krachtig. Een bewijs te meer dat het onderwerp van een foto er echt wel toe doet.
Ik zou hem toch wel eerder bij z/w gezet hebben want ik zie te weinig van het model of de mens. Dus zie ik een knappe z/w omzetting met een grappig onderwerp.
Last edited by VIM; 27 februari 2009, 12:22.
Reden: Typfout
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Deze is in mijn ogen geen maatschappelijke discussie maar een statement.
Origineel idee en netjes uitgewerkt, al ik heb ik mijn twijfel bij de plaatsing van de highlights op het varkentje.
Kon eventueel nog sterker mocht het model lijken op één of andere politieke figuur.
Mag gerust bij deze showcase staan, wetende wat er hier de laatste tijd soms geplaatst wordt
super!!!
hier is het varkentje rechtstreeks van de brievenbus naar de vuilbak gegaan...wel aan de dochters uitgelegd waarom ik het meteen heb weggegooid want die wilden het wel graag als speelgoed.
foto wel goed denk ik
maar de reacties slaan me wel nogal tegen...
'ik heb het varkentje weggegooid' <-- openstaan voor andere meningen
'ik hoop dat op 6 juni veel mensen zo denken' <-- je wil niet opleggen aan anderen
oh ... wacht eens...
zijn dat geen dingen waar links altijd over zeurt om rechts wat te verwijten?
Bedankt voor commentaren
De H is erComputergewijs bijgetekend.
Beter met de L?
Groeten Vince
IMHO wel ja, ik vind dat de foto aan sterkte verliest door het aanbrengen van de H .
ik vind het wel een krachtig en tegelijk een prachtig beeld, waarvoor mijn welgemeende congrats.
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment