Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ellen from above

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ellen from above

De kleurtoon, de uni-color, vind ik heel geslaagd in deze foto.
    Ook haar blik vind ik best wel leuk. Een licht zijdelingse, eerder verbaasde blik die heel spontaan overkomt.

Allemaal niks mis mee. Maar toch wringt er iets in deze foto. De compositie had in elk geval beter gekund. Teveel ruimte bovenaan om te beginnen. Te centraal ook naar mijn smaak. Te rechttoe rechtaan.

Maar ik denk dat het vooral haar lichaamshouding is die maakt dat deze foto hier maar weinig mensen aanspreekt. Het is echt zo een foto waarbij ik denk dat de fotograaf zijn richtlijn was:
    Zet je daar maar, ik ga een foto nemen van bovenaf. "Van hierro" (vanop z'n laddertje).
    En hoe moet ik zitten meneer de fotograaf?
    Bwo, zorg dat je een beetje gemakkelijk zit zeker?

Zoiets dus.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vanquisher Bekijk bericht
      Ik interpreteer dat als een opmerking op mij persoonlijk en vind dit alles behalve grappig. Ga op een ander wat op de man spelen. Ik plaats hier geen foto's om aangevallen te worden.

@ T.Trapper : bedankt voor je reactie
      Amaai die zit rap op z'n paard.

Het was toch duidelijk dat hij dat met een knipoog bedoelde en dat het helemaal geen aanval was op uw persoon...

Groeten,

Cristopf

EDIT: Ik heb gezien dat het probleem al van de baan is... Goed zo.

Comment

Bedankt voor de opmerkingen, Luc en caleido.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vanquisher Bekijk bericht
          Ik interpreteer dat als een opmerking op mij persoonlijk en vind dit alles behalve grappig. Ga op een ander wat op de man spelen. Ik plaats hier geen foto's om aangevallen te worden.

@ T.Trapper : bedankt voor je reactie
          De humor van Bouk kan kennelijk niet iedereen waarderen. Ik gelukkig wel. Hij heeft dat echt niet persoonlijk bedoeld, ik ook niet.
          Henk
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

Comment

Ondertussen is het al opgeklaard, Henk

Comment

Working...
            X