Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

- t & n -

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • - t & n -

    It's been a long time....


  • #2
    Re: - t & n -

    hoe langer ik er naar blijf kijken, hoe meer ik denk in één of ander game te zitten. Vooral de 'achterste' dame is voor mij iets teveel van het goede.
    heb je er nog van deze shoot?

    groeten
    ice
    http://www.eyeflash.wordpress.com
    www.facebook.com/eyeflashphotography

    Comment


    • #3
      Re: - t & n -

      Ik vind hem vreemd overkomen, heb de indruk dat hij teveel verscherpt is

      Sorry Daniel, heb al knapper van jou gezien
      www.sergioprodi.com
      Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

      Comment


      • #4
        Re: - t & n -

        Ik bleef er alleszins lang genoeg naar kijken om 'm te vinden
        My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

        Comment


        • #5
          Re: - t & n -

          dat is inderdaad ene creme van ne foto,en zoals jayjay zegt,hoe langer je ernaar kijkt hoe meer

          Comment


          • #6
            Re: - t & n -

            Technisch gezien en qua vrouwelijk schoon totaal niets op aan te merken.
            Maar om toch even te mekkeren vind ik de bewerking ook te over. Zeker voor natuurlijk licht. Lijkt me totaal niet nodig. Maar TS moet zelf weten wat hij/zij doet met de platen hoor. Kan me voorstellen dat je hier erg blij mee bent, en de modellen waarschijnlijk ook
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

            Comment


            • #7
              Re: - t & n -

              Ik ga me aansluiten bij de rest Daniël, wat de nabewerking betreft. Het lijkt alsof je een paar neat image schuivertjes te ver hebt overgehaald (of die van een soortgelijk programma). 't Is echt een beetje té...
              If you always do what you always did, you will always get what you always got.
              www.sylviehuybrecht.be

              Comment


              • #8
                Re: - t & n -

                Bedankt voor jullie reacties!...iets erover is wel mogelijk, vond het eens interesant wat verder te gaan,
                neat image of zoiets heb ik niet gebruikt, wel een heel groot gouden reflectie scherm,...en de muren waren ook ong goudkleurig,
                daarmee kreeg je al snel een iets erover effect...

                So, ...why not?...maar k'zal in het vervolg wat braver zijn

                Grtz, Daniel

                Comment


                • #9
                  Re: - t & n -

                  Vooral niet braver zijn.
                  Juist de aparte look van de foto geven mij een reden om te blijven kijken.
                  Wel zou ik werken aan de interactie en de manier van poseren.
                  Het achterste model krijgt door deze houding van het hoofd een zeer langerekt hoofd, iets meer achterover laten kantelen en het lijkt een stuk beter.

                  Verder meer werken aan de poses dus en deze stijl vast houden, het is anders als het andere en dat is juist eerder een goed ding dan een verkeerd ding.
                  Nadeel is dat je wel mensen krijgt die gaan roepen dat het overdone is of dat het niet natuurlijk is
                  Soms is niet natuurlijk of overdone juist wat een foto aantrekkelijk maakt
                  http://www.frankdoorhof.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: - t & n -

                    Waar halen ze toch in gods naam al die modellen vandaan.

                    als leek durf ik hier te zeggen dat het heel sjiek gedaan is..Alleen het achterste model zit een beetje stram in iets..Zal toch niet haar eva kostuum zijn zeker?
                    Mvg, Pascal,Schoonspikke
                    Als je schiet..schiet dan raak!
                    500 PIXHuawei P30 PRO

                    Comment


                    • #11
                      Re: - t & n -

                      Bedankt Frank voor je advies!...van jou komende zal ik er zeker rekening mee houden!

                      Aangaande de modellen en poses heb je zeker gelijk, vooral het achterste model kon beter,...maar het was ongeveer haar eerste shoot,
                      wat niet wegneemd dat ik ze beter kon bijsturen!...maar het ene model is al receptiever dan het andere

                      We gaan er dus aan werken!

                      Grtz, Daniel

                      Comment

                      Working...
                      X