Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Selina + Update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Selina + Update

wel,ik heb dit plaatje eens in het grooooot bezien,en moet zeggen dat die "zwarte vlek" eigenlijk zo niet stoort,aangezien er in de achtergrond ook zwart zit.waar we dan aan de andere wang net het tegenover gestelde krijgen.... is een mooi plaatje lennert

Comment

Re: Selina

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
      Die zwarte plek op haar wang stoort me evenals de oranje belichting van de achtergrond die te veel aandacht trekt.
      H.
      Hahahahahahaha
      Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,...... Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.

Comment

Mooi plaatje, maar de de rechterarm heeft bijna geen contour meer, gaat volledig op in de lenden. Misschien klein belichtingsfoutje? Trekt gewoon de aandacht vind ik, lijkt zo een groot vlak roze huid.

Het deel onder de pols van het hand met de ring (bovenarm rechterarm dus) ziet er ook wat vreemd uit. Je zou daar ook schaduw verwachten. Beetje penseelwerk of camouflage?

Comment

Nee hoor, geen penseel e.d. gebruikt.
          Een belichtingsfoutje is het misschien wel
          Links achter een speedlight, rechts een plu of dish (don't remember) en wat van voor komt is een bouwlamp
          Dat was ook de vervelende oranje vlek op haar kaak op de eerste foto. Helemaal kon ik het niet wegwerken.

Comment

Had 'm al gezien
            Nice work.
            Een bouwlamp is ideaal bij dit soort foto's (,omwille van de warmte)
            Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
              Touché !!! Maar ook touché op haar wang : ze lijkt een serieuze mep gekregen te hebben
              Toch mooi
              Groeten Dirk
              Website : http://www.gakrid.be

Comment

Wat me heel erg bevalt in deze foto is het kleurenspel en de originele houding van de armen en de lijnen die ermee gevormd worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                  Die mag ik wel.... LOL Hoe zat het ook weer met die schoen ..... (hi)
                  groetjes, Henk
                  Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                  (BD1383NL)

Comment

Working...
                  X