Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Clau... oh

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Clau... oh

met de groeten aan gNo
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

Re: Clau... oh

?????

Comment

ze lacht en ze weet waarom,de "witbalance" zit hier wel goed
      met de groeten aan... heb ik haar ooit gehad? om te shooten he

Comment

Grappig beeld met een harde maar goede belichting.
        Mooi naturel of goed gespeeld (dat mag ook).
        Maar zie ik een bruinige vertikale band over het voorhoofd lopen? Ik zie ook een lichtbruin streepje ter hoogte van het roodbruine mouwbandje links, tegen het kader, in de donkere achtergrond. Muggenzifterij? Ja, maar ik kan er toch ook niet naast kijken?
        Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
        Oók wandelen met GPS?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
          Grappig beeld met een harde maar goede belichting.
          Mooi naturel of goed gespeeld (dat mag ook).
          Maar zie ik een bruinige vertikale band over het voorhoofd lopen? Ik zie ook een lichtbruin streepje ter hoogte van het roodbruine mouwbandje links, tegen het kader, in de donkere achtergrond. Muggenzifterij? Ja, maar ik kan er toch ook niet naast kijken?

Algemeen: Weinig reacties. Hij zou toch aandacht moeten trekken dacht ik zo.
          Wat betreft jouw laatste opmerkingen, die plaats ik in het kader van pixelfucking. Beetje flauw ook, ik kan het ook niet terugvinden en als het er al is is het zéker geen gevolg van PS-bewerking. Is hier imo trouwens volkomen ondergeschikt aan de uitstraling van het geheel.
          Ik vind overigens dat ieder mag zeggen wat-ie wil. Ik ook dus....
          Henk
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

Comment

Allez om dan maar even te verduidelijken:

Eigenlijk vind ik het zelfs geen goede foto en niet SC waardig.
            Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Eigenlijk vind ik het zelfs geen goede foto en niet SC waardig.
              Ik heb eens op jouw site gekeken Raf. Tsja, als je op zo'n hoog niveau fotografeert verwacht ik inderdaad dergelijk commentaar van je.

En die dingen op de achtergrond, ik heb de foto eens stevig verzacht en jawel, daar komen de boa-veertjes tevoorschijn. Ja, da's echt errug..... Sorry hoor. Ik moet de achtergrondrol toch eens schoonmaken.

H.
              Last edited by Henk47; 27 februari 2009, 01:34.
              (BD1383NL)

Comment

@RAF

Je commentaar is verantwoordelijk voor het wegblijven van fotografen op forums. Ik meld me na weken terug aan hier met privé berichten of ik aub nog eens iets nieuws wil posten LEES ik zulke onzin.
                Ben zelf moderator geweest van twee internationale forums maar zelfs daar blijf ik vandaag weg door mensen zoals jij. Neem me niet kwalijk maar je ziet de foto niet, wat jij kan zien is zoeken naar iets en je mist dus het fotografisch inzicht zoals de foto is genomen. Als je die basis mist zie ik geen toekomst voor je als fotograaf. Heb meestal en toevallig dan ook 'altijd weer' wat problemen met mensen die fotografie gestudeerd hebben en het DAN mogen uitleggen en vertellen.. Nope, fotografie is geen diploma, You don't need eyes to see, you need vision! en dat kan je niet leren.

Ik ben niet wild van de foto maar er zit iets ontzettends aantrekkelijk in, vooral de expressie van de vrouw, de verlegenheid. Daar gaat het om en maakt het voor mij een héél geslaagde foto!
                Ik ben er zeker van dat ik deze foto véél langer ga onthouden dan het meeste werk dat ik kon zien op je site.

De reden waarom ik zo chagrijnig doe is omdat het over fotografie gaat, dat wat je hebt gestudeerd, en het dus niet over pixels gaat..
                Het zal wel aan mij liggen.. Mijn excuses.
                www.jasperfotografeert.com
                Eos 30(0)D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                  Wat betreft jouw laatste opmerkingen, die plaats ik in het kader van pixelfucking. Beetje flauw ook, ik kan het ook niet terugvinden en als het er al is is het zéker geen gevolg van PS-bewerking. Is hier imo trouwens volkomen ondergeschikt aan de uitstraling van het geheel.
                  Ik vind overigens dat ieder mag zeggen wat-ie wil. Ik ook dus....
                  Henk
                  Toch geenen met lange tenen ?
                  Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                  Oók wandelen met GPS?

Comment

ik kan Jasper Van Tilburgh geen ongelijk geven, deze foto heeft inderdaad iets, er straalt echt iets van uit en eigenlijk is dat het belangrijkste ( voor mij toch )
                    Aan de andere kant, in SC kan je je aan harde kritiek verwachten, de manier waarop je die uit speelt natuurlijk ook een rol ( en daar zit heel dikwijls het probleem ) Ik durf er om te wedden dat deze uitdrukking niet gespeeld is.

Al bij al, voor mij ook een foto die ik me zal herinneren wanneer ik hem over een aantal jaar eens terugzie . . . en dan vind ik dat je het beoogde doel hebt bereikt.
                    Op de achtergrond kan je inderdaad een paar kleine foutjes nog wegwerken maar dat neemt niet weg dat het gehele plaatje zijn doel mist, integendeel.
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Voor mij heeft deze foto toch ook wel iets.
                      Het vrolijke model grijpt je , en houd je vast ,dus is het ook goed vastgelegd

Groeten,

Rudy

www.vogelsvanbelgie.be
                      Mvg,
                      Rudy
                      www.vogelsvanbelgie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                        .......
                        Aan de andere kant, in SC kan je je aan harde kritiek verwachten..........
                        Franciskine je hebt wel gelijk en of ht nu gespeeld is of niet..Liever beoordeeld worden dan veroordeeld.....
                        Ik las op deze foto toch geen zinnige komentaar van deze persoon richting TS...Wat jammer is.
                        maar ergens begrijp ik het wel die harde kritiek omdat deze foto volgens mij ook beter bij beoordeling thuishoort..
                        Ik zou de TS,er bij deze sportief willen vragen of hij op het uitroeptekentje kan klikken en de mod vragen deze te verplaatsen naar de beoordeling...Dit heb ik ook gedaan van de week met alle begrip voor andere leden.
                        Last edited by Jacobs Pascal; 27 februari 2009, 07:36.
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        Als je schiet..schiet dan raak!
                        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Het is een leuke snap van een gezellige momentopname. Zoiets van ... oops ... een windje gelaten.

Aan de ene kant een heel leuke uitdrukking, aan de andere kant een snap. Technisch mankeert er niks aan behalve de stofjes/draadjes.

Echter de vraag is of het nu een knaller is of niet. Ik heb honderden van dit soort 'blooperplaten' en bewaar ze ook altijd omdat ik ook vind dat een spontane 'niet-geposeerde' plaat in je collectie thuis hoort.

Showcase of niet, dat mag TS zelf bepalen. Net als wij onze mening mogen geven of we het een SC plaatje vinden of niet

Voordeel van dit soort platen is dat ik altijd een smile op mijn kop krijg, en dat is in deze donkere dagen heel wat waard

En TS is niet de enige hoor me dit soort SC platen http://forum.belgiumdigital.com/f41/...on-146486.html
                          Groetjes, Jörgen
                          www.beautyshoot.nl

Comment

Ik moet toch even excuses bieden aan Raf. Ik heb wat overgereageerd en dat was eigenlijk niet de bedoeling.
                            M'n reactie was erg impulsief en mag zijn persoonlijk werk hierbij niet betrekken.
                            Ik heb met hem een private message gewisseld en begrijpen elkaar.
                            Sorry jongens, Heb het de laatste weken erg druk gehad met m'n fotografie en misschien te weinig rust genomen.

Slaapwel
                            www.jasperfotografeert.com
                            Eos 30(0)D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Van Tilburgh Bekijk bericht
                              Ik moet toch even excuses bieden aan Raf. Ik heb wat overgereageerd en dat was eigenlijk niet de bedoeling.
                              M'n reactie was erg impulsief en mag zijn persoonlijk werk hierbij niet betrekken.
                              Ik heb met hem een private message gewisseld en begrijpen elkaar.
                              Sorry jongens, Heb het de laatste weken erg druk gehad met m'n fotografie en misschien te weinig rust genomen.

Slaapwel
                              NETJES OPGELOST Groot is de man die óók durft te bekennen dat hij fout zat.
                              Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
                              Canon eos 7D Mijn site

Comment

Working...
                              X