Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Peggy...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Peggy...

Vandaag eens een portret genomen van mijn vrouwtje , en deze vervolgens wat bewerkt in ps.
    Bedoeling was een combinatie van realistisch en surrealistisch effect te creeren.
    Is tevens de eerste keer dat ik een mens fotografeer , zit meer in het landschappen gebeuren en hierbij eens gewaagd aan een portret.
    Hopelijk is het iets en de bewerking moet je smaken , daar ik wel van het Dave hill achtige effect hou.

mvg xiebu

"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
    *BD1033BE*

Re: Peggy...

Het model heeft voor mij te weinig plaats in de kijkrichting.

Hans
    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

De modelfotografen zullen het stukken beter kunnen beoordelen maar hier toch ook mijn impressie.
      Dat van te weinig ruimte in de kijkrichting kan ik alleen maar beamen.
      Je probeerde met een combinatie van natuurlijk licht en redelijk wat PS zo een beetje een studiosfeer (wat jij terecht noemt "een combinatie van realistisch en surrealistisch effect") te creëren. Dat is wel gelukt naar mijn mening.
      De houtkleur komt nu wel zeer dicht in de buurt van het haar waardoor beide in elkaar overvloeien op sommige plaatsen. De broche had er volledig opgemogen.
      Maar ondanks de bewerking zie ik een hoge mate van naturel.
      Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
      Oók wandelen met GPS?

Comment

Bedankt ,

Idd er is niet veel ruimte in de kijkrichting , eveneens doordat het gene wat je daar zag , niet echt mooi was om te zien , lol
        Ben al blij dat ik na zovele bewerkingen er toch nog een natuurlijk gehalte kan inhouden , dus manne , bedankt voor de informatie

mvg xiebu
        "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
        *BD1033BE*

Comment

Vind de bewerkingen en kleuren best Maar de pose, blik, ruimte... is wat minder.

Comment

Dit is voor mij er over, wat betreft de bewerking.
            Deze bewerking komt uw echtgenote niet ten goede.
            Als ik naar haar oor kijk( het eerste wat mij opviel) dan is het alsof zij een mijnwerker is die juist uit de put komt.
            Andere zullen dit mischien goed vinden maar mij kan deze bewerking niet bekoren.
            Sorry voor het harde commentaar
            Robby
            Minder tijd achter de computer
            Is meer tijd achter de camera

Comment

Bedankt allen ,
              het ging mij dus voornamelijk om de bewerking , en deze is blijkbaar geslaagd....
              De pose kan natuurlijk beter , daar hebben jullie gelijk in.
              en robbydorine , harde comentaar , altijd welkom he , de een heeft een oor de andere niet he en qwua bewerking , ieder zen smaak
              Maar swat , bedankt manne...

mvg xiebu
              *BD1033BE*

Comment

Inderdaad ieder zijn smaak.Ik vind dit een persoonlijke bewerking waarin je in mijn opinie geslaagd bent. Het is niet de kijkrichting of het andere wat telt vind ik. Je hebt je vrouwtje goed genomen vind ik.
                BTW.Je landschappen vind ik telkens schitterend...Maar af en toe moet een mens het eens loslaten.
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Een Dave Hill werkt alleen goed als je veel contrasten en lijnen in je plaat hebt. Het gezicht is veel te soft tov de rest. Het haar daarentegen is de kant die je op moet/wilt.
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

Comment

Het waarom van deze bewerking ontgaat mij volledig. Waarom niet een eerlijk portret gemaakt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                      Een Dave Hill werkt alleen goed als je veel contrasten en lijnen in je plaat hebt. Het gezicht is veel te soft tov de rest. Het haar daarentegen is de kant die je op moet/wilt.
                      yep, helemaal mee eens.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                      X