Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
De eerste is wat druk en het storende eraan is dat er studenten maar halfopstaan. Nu weet ik wel dat je dit niet in de hand hebt, maar een ander crop geeft misschien verbetering.
De tweede heeft een coole omzetting. Wel wat overbelicht door de binnenschijnende zon. Het blad van de studente is helwit en de invallende vlekken gaan met heel wat aandacht lopen. De kadrage is wat mij betreft in orde. Al zullen sommige van mening zijn dat het meisje wat tegen de rand plakt. Maar in het geheel met de trap vind ik het wel kunnen.
Kvind het idee wel leuk, maar bij de eerste komt het me wat rommelig over. Tweede vind ik beter, hoewel de aandacht daar vooral naar de trap gaat en minder naar de studente volgens mij
Bedankt voor jullie reactie's.
maar wat bedoelt robbydorine precies met zijn indruk van " hoe harder ze leren hoe dieper dat ze zakken"
Als de foto van onder op de trap zou genomen worden en naar boven richt om de studenten te fotograferen dan was het alsof ze hogerop geraken wanneer ze studeren. Nu uit dit standpunt raken ze aan lagere wal wanneer ze studeren.
Mijn eerste reactie was niet negatief bedoeld.
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment