Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tibby @ San Marco Village

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tibby @ San Marco Village

    Toen ik las dat het 10-jarig bestaan van BD in San Marco Village zou gevierd worden, ben ik vol nostalgie eens gaan terugzoeken naar de resultaten van een dagje shooten daar, in februari 2007, twee jaar geleden dus alweer.

    Ik heb er deze twee opnamen uitgepikt en nabewekt volgens de fase waarin momenteel zit , deels ook om de mensen die er nog nooit geweest zijn een glimpje te laten zien van het decor. Het zijn opnamen genomen vanop statief, met bijbelichting (rechts buiten beeld) met de pilootlamp van mijn flitsblok, zonder te flitsen uiteraard.

    Het decor is er immers grotesk en door de verscheidenheid in de omliggende zalen (rond het centrale plein) is San Marco Village als lokatie echt uniek (maar opgelet: stikdonker op het centrale plein). In ieder geval zou ik iedereen die uitgenodigd wordt aanraden deze kans niet te laten slippen, want je raakt er niet zomaar binnen





    PS misschien nog even over witbalans en zo: ik hou er het principe op na dat als het availble licht geel of groen of whatever kleur uitslaat en onze ogen dat toevallig vertalen naar wit door één of andere aanpassingsreflex, we eigenlijk blij mogen zijn dat tenminste onze camera ons toont wat er wérkelijk te zien was, en dus raak ik daar niet aan. Ik vind vooral geel en oranje licht enorm sfeervol trouwens.
    If you always do what you always did, you will always get what you always got.
    www.sylviehuybrecht.be

  • #2
    Re: Tibby @ San Marco Village

    mooie opnamen.
    off topic: misschien alvast de flitsset van BD bestellen voor die dag?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Tibby @ San Marco Village

      weer 2 super platen Sylvie,kan moeilijk kiezen,zijn beide gewoon "AF" maar als het dan toch moet,plaat 2

      Comment


      • #4
        Re: Tibby @ San Marco Village

        Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
        ... Ik heb er deze twee opnamen uitgepikt en nabewerkt volgens de fase waarin ik momenteel zit ...
        Als ik de benen van de ballerina bekijk, zit jij dus in de cellulitis-fase.

        Op die infopagina staat ze er mooier op.
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment


        • #5
          Re: Tibby @ San Marco Village

          Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
          Als ik de benen van de ballerina bekijk, zit jij dus in de cellulitis-fase.

          Op die infopagina staat ze er mooier op.
          Da's van teveel in de spiegel te kijken eh ik bedoel kan nog wel kloppen ook. Ik zit een beetje in een fase waarin mensen even minder mooi vind aan de binnenkant en het dus even niet kan opbrengen ze mooier te maken dan ze zijn op de foto, of misschien zelfs neig ze ietsje lelijker te maken .... Da's de terugslag van zoveel jaar 'beautygeshop'
          If you always do what you always did, you will always get what you always got.
          www.sylviehuybrecht.be

          Comment


          • #6
            Re: Tibby @ San Marco Village

            Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
            Als ik de benen van de ballerina bekijk, zit jij dus in de cellulitis-fase.
            Maar zijn wij ff blij dat jij daar niet in uw tutu'ke staat he

            Voorkeur voor het feërieke tweede plaatje Al had ik haar nog meer laten overdrijven in de pose!

            Comment

            Working...
            X