Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Bij de eerste aanblik vond ik het direct twee prachtplaten!
Ik hou van de poses, de compo, de bewerking. Een mooie prestatie van het model ook trouwens!
Als ik iets moet zeggen, dan vind ik dat het eerste beeld wat naar rechts overhelt. Een beetje naar links draaien zou het "evenwicht" herstellen, en de arm zo een nog mooiere diagonaal vormen en de kijker de foto binnenleiden naar de prachtige expressie van het model.
Bij de tweede misschien rechtsonder nog een beetje croppen dat je het zwarte hoekje kwijt bent, en tussen arm en de bloes is de achtergrond lichter dan op de rest van de foto, een stukje vergeten misschien? . En het is waarschijnlijk persoonlijk, maar ik vind het rood nogal fel tov de rest van de foto. Maar dit was misschien de bedoeling.
't Blijven wel ferme plaatjes waar je blijft naar kijken.
Rood bestekmapke?? En iedereen geld aant smijten voor de duurste lampen en prullaria, voor zogezegd schoon foto's te maken.. en Mr Jamar gebruikt een rood bestek mapke??
Ik ga mijne prul verkopen
Eén is goed, maar 2 gaat toch in m'n favo's..
Comment