Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lara III

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lara III

De laatste foto uit de shoot met Lara.

Model: Lara Bauters
    Visagie: Bertien Mauws
    Photoretouche & finishing: The magic hands of Maniac (Marc van Crombrugge)
    Fotografie: FotoFre

Mvg,
    Frederic

Re: Lara III

ik zeg niks!!
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooi

Maar waar haal je die plakkers ??
      Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
      flickr

Comment

Ik had dus al geschreven.. zie je wel dat je het kunt
        En toen las ik de credits

Vind dit mooi bewerkt maar de lipstick zit er wel een flink beetje naast he Rechts loopt de bovenlip bijna een cm verder dan de originele liplijn.
        Maakt de mond nu wel een beetje onnatuurlijk. Ook zou ik de cupidoboog niet op die manier doen. Dan maar de neusschaduw wat lager dan dat het ' hoort' ..

De pleister vind ik wel een compliment waard. Ik kan onmogelijk zien of deze met make-up gedaan is , of later ingekleurd. En dat vind ik knap
        Last edited by MadMax; 19 februari 2009, 14:39.
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
          Lol, wou je net feliciteren met het PS-werk
          Het middenste gedeelte van de bovenlip (cupidoboog dan?) is idd wat te rond. De linker onderlip (rechts op foto) is ook wat te bol.
          Het gehele plaatje zie ik wel zitten

Comment

zeer knap en creatief!!

Jakke
            Canon en glas
            www.jakke16.be

Comment

Inventief en ik wil best over die paar details heen zien : knap !!
              Groeten Dirk
              Website : http://www.gakrid.be

Comment

Nee, ik wou dat het van mijn hand was. 'k zal me er eens serieus op toe moeten leggen met de instellingen die je in een eerder topic gaf, want 'k vrees dat ik niet echt op de goede manier bezig ben zo'n retouches te doen.

Vind dit mooi bewerkt maar de lipstick zit er wel een flink beetje naast he Rechts loopt de bovenlip bijna een cm verder dan de originele liplijn.
                Maakt de mond nu wel een beetje onnatuurlijk. Ook zou ik de cupidoboog niet op die manier doen. Dan maar de neusschaduw wat lager dan dat het ' hoort' ..
                Wel, om eerlijk te zijn wou ik eigenlijk de shoot voor gedaan beschouwen omdat de tijd iets deftig uit te werken te krap was geworden. Doch wou de MUA dit toch nog uitproberen, wat dus ook geschiedde. 't is dus een beetje snel-snel moeten gaan. Vaak let je toch maar op de details eens je de foto's deftig gaat bekijken, want op het moment zelf zag het er redelijk uit.

De pleister vind ik wel een compliment waard. Ik kan onmogelijk zien of deze met make-up gedaan is , of later ingekleurd. En dat vind ik knap
                Die maakt deel uit van de MU. Daarvoor ook m'n complimenten naar de visagiste toe.
                Grappige noot: Lara mocht haar mond niet meer open noch dicht doen tot nadat de foto's genomen waren, bang dat het kruis niet meer perfect op elkaar zou zitten.

Mvg,
                Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                  Die maakt deel uit van de MU. Daarvoor ook m'n complimenten naar de visagiste toe.
                  Grappige noot: Lara mocht haar mond niet meer open noch dicht doen tot nadat de foto's genomen waren, bang dat het kruis niet meer perfect op elkaar zou zitten.

Mvg,
                  Frederic
                  LMAO Dat kan ik me voorstellen hahahaha... hetzeflde heb ik nl. ook een keer meegemaakt tijdens zo'n kruis. Kop dicht en niet lachen hehehe

Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

Comment

Ondanks snelle werk toch best te genieten. Neusschaduw is idd delicaat punt.
                    De kruispleisters lijken dubbelzijdige kleefband te zijn waarop zwarte pigment werd aangebracht. Een soortgelijke tape in vezelstructuur bestaat ook in de medische praktijk. Weet niet of soortgelijk weefsel ook in make-up en grime bestaat. Waarschijnlijk wel?

Henri
                    lidnummer: BD0435BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                      Ondanks snelle werk toch best te genieten. Neusschaduw is idd delicaat punt.
                      De kruispleisters lijken dubbelzijdige kleefband te zijn waarop zwarte pigment werd aangebracht. Een soortgelijke tape in vezelstructuur bestaat ook in de medische praktijk. Weet niet of soortgelijk weefsel ook in make-up en grime bestaat. Waarschijnlijk wel?

Henri
                      Dat zou best kunnen, heb daar eigenlijk geen idee van want er bestaat zoveel, maar hier is het werkelijk volledig getekend

Mvg,
                      Frederic

Comment

Knap hoor

gr
                        Luc

Comment

LMAO Dat kan ik me voorstellen hahahaha... hetzeflde heb ik nl. ook een keer meegemaakt tijdens zo'n kruis. Kop dicht en niet lachen hehehe

http://www.beautyshoot.nl/fotos/Mode...a6160ps700.jpg
                          Gog, dat moet er nog ene zijn van je beginperiode, zo te zien. Zo'n evolutie! 'k kan me niet herinneren die ooit gezien te hebben

Mvg,
                          Frederic

Comment

Een mooie Fré. Knap bewerkt !
                            BD0808BE

Comment

Working...
                            X