Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dramaqueen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dramaqueen

Ik post hier amper of nooit foto's... Maar aangezien ik op enkele fotobewerkingen commentaar had gegeven vind ik het alleen maar eerlijk om zelf ook eens een bewerking te posten.

Make-up door Caroline Rigo
    model: Liesbeth S.

edit:

original:
    poof

Re: Dramaqueen

in het kader van de naam ga ik voor de eerste,dramaqueen is hier wel van toepassing,
    de 2de is beter qua kleur,maar past dan weer niet in het kader van dramaqueen,

Comment

Het gaat em om de bewerking.. is uiteraard in thema.
      De 2de is de originele.. RaW omgezet naar jpg.. geen andere PS bewerking aan gedaan.
      poof

Comment

ik geef de voorkeur aan de originele.
        Mooie foto.

Op de bewerking heb je vlekken op de rechterwang ( links in beeld dus )
        Een amateur maakt zich druk om scherpte
        een professioneel maakt zich druk in de verkoop
        een fotograaf maakt zich druk omwille van het licht

Comment

eerste de voorkeur.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Absoluut de eerste wegens het vereiste dramatisch effect. Prima gedaan.
            Beauty need only be a whisper
            Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

Comment

Mijn voorkeur gaat uit naar nummer 1, inderdaad goed dramatisch. Hoewel het gezicht wat "vlekkerig" overkomt.
              Ik had alleen het zwarte dingetje wat in de sluier zit bij haar linker (voor haar rechter) oog weggeshopt, die stoort mij. Maar ik vind het een mooi portret.
              "Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist." (T.Maassen)
              The Black Div

Comment

Mooie vrouw , styling en visagie

Vind alleen het licht vééls te vlak in het origineel wat je nu met een bewerking probeert op te krikken. Het ziet er dan in no1 een stuk beter uit, maar het blijft lapwerk. Tevens zit er in deze plaat nog meer qua comp als je gaat schuiven (model minder centraal). Zelf ook even gespeeeld en het maakt de plaat meteen een stuk krachtiger.

Ik kan het op dit scherm niet helemaal lekker zien maar ik gok ook dat het origineel minstens een halve stop hoger belicht mag worden.

Ik denk dat je ergens tussen origineel en eindbewerking in moet gaan zitten. Desalnietemin prima poging
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

Vind die eerste toch wel erg mooi hoor! Ben ook wel benieuwd hoe hij helemaal in zwart/wit is, ook niet mis denk ik

Comment

dit is een mooie
                    geef mij maar je eerste
                    proficiat met je verjaardag vandaag
                    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Working...
                    X