Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2 Korinthiers 14:15

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 2 Korinthiers 14:15

    "En geen wonder, want Satan zelf blijft zich veranderen in een engel des lichts. Het is daarom niets groots indien ook zijn dienaren zich blijven veranderen in dienaren van rechtvaardigheid. Maar hun einde zal zijn overeenkomstig hun werken."

    2 Korinthiërs vers 14 en 15.

    If you always do what you always did, you will always get what you always got.
    www.sylviehuybrecht.be

  • #2
    Re: 2 Korinthiers 14:15

    vind het geheel heel knap gedaan alleen de dubbele schaduw ter hoogte van de benen van de "witte engel" komt een beetje raar over
    Canon 5D mkII,30D,500D EF 100mm F 2.8 Macro USM, Canon EF 70-200mm F/2.8 L IS USM II

    Comment


    • #3
      Re: 2 Korinthiers 14:15

      prachtbewerking.
      nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: 2 Korinthiers 14:15

        zeer mooie compo , de engel en het beest.de vraag is,in welke gedaante hij zich verschuilt???

        vers 666

        Comment


        • #5
          Re: 2 Korinthiers 14:15

          mooi lith gevoel in dit beeld, Sylvie!

          Als je Emil Schildt nog niet kent, kijk dan hier even (en doe hem de groeten van mij!):
          This website is for sale! emilschildt.com is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, emilschildt.com has it all. We hope you find what you are searching for!

          Ik durf wedden dat je er inspiratie opdoet.

          G
          fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
          Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

          Comment


          • #6
            Re: 2 Korinthiers 14:15

            Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeck Bekijk bericht
            mooi lith gevoel in dit beeld, Sylvie!

            Als je Emil Schildt nog niet kent, kijk dan hier even (en doe hem de groeten van mij!):
            This website is for sale! emilschildt.com is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, emilschildt.com has it all. We hope you find what you are searching for!

            Ik durf wedden dat je er inspiratie opdoet.

            G

            Zeer interessant. Als er mij nog eens iemand naar het hoofd gooit dat ik geen foto's meer maak maar tekeningen, zal ik met plezier naar emilschildt verwijzen om aan te tonen waar dat zoals goed kan voor zijn
            If you always do what you always did, you will always get what you always got.
            www.sylviehuybrecht.be

            Comment


            • #7
              Re: 2 Korinthiers 14:15

              Er zijn hier en daar wat dingen die mij storen, maar dat is niet het belangrijkste in deze bewerking. Het is gelukt om over te brengen wat je wilde!
              Ik vind de foto/bewerking "spooky" en goed.
              "Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist." (T.Maassen)
              The Black Div

              Comment


              • #8
                Re: 2 Korinthiers 14:15

                Ronduit NICE, en als anderen opmerkingen hebben is dat puur uit jaloezie
                www.sergioprodi.com
                Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

                Comment


                • #9
                  Re: 2 Korinthiers 14:15

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
                  Zeer interessant. Als er mij nog eens iemand naar het hoofd gooit dat ik geen foto's meer maak maar tekeningen, zal ik met plezier naar emilschildt verwijzen om aan te tonen waar dat zoals goed kan voor zijn
                  Inderdaad interessant, emilschildt en oude afdrukprocede's vegelijken met Photoshop werk.
                  Je hebt hier zeker iets heel knap gemaakt.
                  Vriendelijke groeten,Raf

                  www.rafvandenbogaert.be

                  Comment

                  Working...
                  X