Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jumping with Stacey

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Jumping with Stacey

| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
    | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

Re: Jumping with Stacey

Das nie zo slecht gejumpt zeg ik

Jammer wel van die enorme kraag die bij het springen dan omhoog komt te zitten als een aslade dus dat is een minpuntje. Misschien hadden jullie een andere outfit moeten kiezen om te gaan jumpen.

Op de derde foto stoort het oortje en de 'slordig' hangende strook haar ervoor me wat.

Maar verder: puik werk en leuke toning
    If you always do what you always did, you will always get what you always got.
    www.sylviehuybrecht.be

Comment

knappe vertoning met snelheid zeer mooi

Comment

Van het soort bewegende beelden als de eerste hou ik niet zo, maar dat is strikt persoonlijk ! Technisch is hij natuurlijk best te smaken alhoewel ik een ander (minder grof dan breigoed) kleedje zou gekozen hebben.
        De tweede is een goeie actiefoto maar ik vind dat ze bijna met haar hoofd tegen het plafond botst. Dus iets te kleine ruimte bovenaan. Mooi en spontaan gedaan door het model en de fotograaf.
        Bij de derde kan ik me niet van de indruk ontdoen dat het er nogal krampachtig aan toe gaat. Precies of het jeukt aan het linker been en ze met de rechter schoen een beetje krabt. En de vinger zo klets op het kader links...?
        Dus doe mij maar de tweede .
        Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
        Oók wandelen met GPS?

Comment

doe mij ook maar de laatste, das gewoon een leuke.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Prachtige reeks !

Comment

Mooi reeksje. Voorkeur voor de eerste.
              BD0808BE

Comment

Voorkeur voor de eerste!
                Bij twee vind ik er wat weinig licht op het gezicht, bij drie vind ik de styling niet passen.
                Maar de achtergrond/toning vind ik super bij #1

Comment

Working...
                X