Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Prachtige plaat.
Superscherp om genomen te zijn op 200mm en f/2.8. Heel mooi van kleuren en contrast ook.
Mijn persoonlijke bemerking: Zelf zou ik het witte vlak, links achter zijn hoofd hebben weggeschopped (door het in te vullen met een bijpassend kleurtje). Nu stoort het in feite wel een beetje.
Reeds de derde maal dat ik kom kijken naar deze plaat.
Voor mijn part mag deze zo in den HOF. .
Of laat ik het zo stellen: Mocht 'om het even wie' deze foto tegen komen in de National Geographic dan zou 'om het even wie' ook vinden dat deze foto in dat magazine thuishoort.
Reeds de derde maal dat ik kom kijken naar deze plaat.
Voor mijn part mag deze zo in den HOF. .
Of laat ik het zo stellen: Mocht 'om het even wie' deze foto tegen komen in de National Geographic dan zou 'om het even wie' ook vinden dat deze foto in dat magazine thuishoort.
Maar dan zonder die bruine dingetjes in de rechter benedenhoek
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Toch vind ik dat jammer.
Ik heb een aantal keer naar deze plaat zitten kijken en die vingers uiteraard ook gezien. Gekke is dat ik een heel komisch gevoel kreeg. Het leek namelijk een beetje erop dat hij zijn middelvinger naar je omhoog wilde brengen icm de smalende blik.
Dat vond ik nou juist zo leuk hier. (ook al was het misschien totaal iets anders en niet zo bedoeld uiteraard.)
We hebben hier te maken met straatfotografie en geen geinstrueerde studioplaten. Dan mogen er van mij best hier en daar wel wat zaken niet kloppen. Maakt het juist wat interessanter vind ik. Just my 2 cents
Nu is het voor mij gewoon een mooi vakantie portret van een pracht kop
Niet alleen jammer voor wie reeds beoordeelde maar vooral wie nu pas komt kijken. Ik vind het altijd vervelend als men het origineel weghaalt want dan hebben laatkomers niks aan de vroegere commentaren want het verschil kan zo groot zijn dat men met een andere foto te doen heeft . En de fotograaf kan zo bezig blijven met retoucheren aan de hand van commentaren tot...
Wat ik zie is een sprekende kop, goed belicht in het natuurlijke omgevingslicht . Zo'n beetje uitdagend in de camera kijken. In dat deel van de wereld lopen knappe modellen rond!
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Ik ben ook benieuwd naar het origineel nu... (niks zo curieus als een vrouw natuurlijk )
Ik vind het een mooi portret. Zo'n op straat genomen mensen hebben vaak iets... Zelf durf ik het niet zo goed Maar ik vind ook dat die foto's niet altijd mooi opgepoetst of perfect moeten zijn, dat kan ook niet en dat maakt ze net anders en geven ze hun eigen "straat"-karakter. Mijn mening eh.
Marleen
Comment