Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
redelijk mooi portret. soft focus effect is hier wel passend. mooi van kleur ook.
ik vind de belichting in het aangezicht iets te plat, er zit niet veel ronding in het gezicht.
Lennert heeft er weer een uit zijn zwarte doos geschud die er mag wezen.
SUBTIEL vind ik dit en ik beschouw dat zelf altijd als een groot comliment!
Dus .
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Mooie compositie, gezicht boven rechts met wat ruimte links onder en daarbij voldoende detail & scherpte.
Kleuren zijn mooi en soft bewerking is ook goed.
Het gezicht gaat een beetje in de richting van een "porselein" effect maar net niet te fel...mooi.
Groetjes,
Eric
Nikon D70 + Nikkor 18-70mm AF-S ED DX (Alias "de Kitlens") + Sigma 70-200mm F2.8 EX APO DG + Nikkor AF 50/1,8 D, Nikon SB800 + JOBO GIGA Vu Pro + 1x stel blauw-groene ogen
Mooi hoor. Vind dit licht prima bij het porceleinen effect passen.
Toch zou ik deze ook wel eens willen zien met alleen een zachte huid en de rest eromheen normaal. Denk dat dit ook erg mooi is. Zelfde als een mooie jaren 40 zw omzetting. Plaatje leent zich er voor om lekker mee te spelen.
Ahaaaaaaah, een A-typische Lennert plaat.
Helemaal niet wat we gewoon zijn, en zeker niet wat ik had verwacht.
Maar ik kan alleen maar zeggen dat ik het heel mooi vind, de combi van dat soft-focus effect met de gekozen belichting en de huid, jawel hoor, ik kan dit meer dan smaken
Zeer verzorgd met het doel een bepaalde nostalgie op te wekken naar het verleden.
Ben gelukkig dat ik die periode ook beleefd heb.
Thank you for the memories.
Ik probeerde voor mezelf eens een z/w omzetting. Met de helderste delen wat grijs gelaten vind ik hem dan ook bijzonder knap. Maar 't is natuurlijk niet moeilijk om iets goeds te maken als je kan vertrekken van iets super.
En of het nu soft-focus-voor-doetjes is of juist niet: wie eerlijk is met zichzelf kan niet anders dan dit een fijn ding noemen.
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Ik heb er dus geen idee van wie "Lennert" is, ik weet dus ook niet of dit een A-typische Lennert plaat is, of niet.
Wat ik wel weet is dat ik dit een prachtplaat vind .
Het soft-focus effect past hier perfect.
Mijn enige bemerking, voor zoverre het een bemerking is, is dat ik persoonlijk waarschijnlijk het voorste oog wel scherp(er) zou gelaten hebben, als contrast.
Ik ben eigenlijk wel wat nieuwsgierig hoe je dit effect juist hebt bereikt.
Comment