Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

shootje met Annelien Hacha

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• shootje met Annelien Hacha

Model : Annelien Hacha
    Visagiste : Kathleen Janssen
    Zelfgemaakte juwelen thx aan : http://www.karlita.be
    D300 : ik

1)

2)

3)
    Last edited by Lucky Luc; 12 februari 2009, 11:39. Reden: Aanpassing benaming !!!

Re: Juwelenshootje met Annelien Hacha

heel netjes en proper voorkeur voor 2

Comment

hey luc,
      Je platen worden steeds beter, het nadeel daarvan is dat je ook steeds zwaarder beoordeelt gaat worden
      De lipstift is niet mijn ding en het licht, vooral op de laatste foto staat niet lekker.. De neuschaduw en de schaduwvlek in haar ooghoek komt niet lekker over.

Marco
      Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

Comment

Leuke plaatjes , maar goed dat je 't zegt dat het om de juwelen te doen is.
        Volgens mij staat Annelien hier centraal en mochten de juwelen iets prominenter in beeld komen. Dus als het om de juwelen gaat voldoen de foto's niet echt.
        Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Beetje jammer dat hier alle aandacht naar de lippen gaat - en persoonlijk ben ik niet te vinden voor die witte gloed erop, lijkt wel alsof ze juist een lepel bloem heeft gegeten - de juwelen vallen veel minder op, misschien behalve in de laatste omwille van de kleurcombinaties.

Veel afwisselende gezichtsuitdrukking heeft het model ook niet echt, maar dat is misschien normaal bij dit genre.

Laatste vind ik de mooiste, omwille van de zwarte stof.
          Wel opnieuw jammer van die lippen, maarja...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht
            Leuke plaatjes , maar goed dat je 't zegt dat het om de juwelen te doen is.
            Volgens mij staat Annelien hier centraal en mochten de juwelen iets prominenter in beeld komen. Dus als het om de juwelen gaat voldoen de foto's niet echt.
            Helemaal mee eens. Foto's zijn ok maar de juwelen spelen niet de hoofdrol.

Comment

<<Misschien is Annelien wel het juweeltje hier ..
              Mooi platen al moet ik volgen wat de lippen betreft..
              Digi-Steve

Comment

leuke reeks, al slaat de titel nergens op, mocht het om juwelen gaan.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Re: shootje met Annelien Hacha

Het zijn 3 heel nette platen en de titel op deze manier is beter zo.
                  No2 is mijn favo van de serie. Mooie pose.

Lippen zijn van haar zelf al heel mooi vol. Ga je daar een highlight opzetten worden ze nog voller. Dat is een keuze van de visagist. Het kan wel bij haar, maar ik zie het heel veel terug in haar plaatjes.

Enige waar ik over twijfel is de haar styling. Ik persoonlijk vind een wilde kop met haar beter bij haar passen dan de ponnie/pony. (raak altijd in de war met die 2 hahaha)
                  Maar dat is een persoonlijke smaak. Ze heeft veel haar waar je vanalles mee kunt doen.
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht

Enige waar ik over twijfel is de haar styling. Ik persoonlijk vind een wilde kop met haar beter bij haar passen dan de ponnie/pony. (raak altijd in de war met die 2 hahaha)
                    Maar dat is een persoonlijke smaak. Ze heeft veel haar waar je vanalles mee kunt doen.
                    mee eens als het om het model zou gaan, maar het (ging) hier om de sieraden om de nek en dan is haar op zolder beter.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                      Het zijn 3 heel nette platen en de titel op deze manier is beter zo.
                      No2 is mijn favo van de serie. Mooie pose.

Lippen zijn van haar zelf al heel mooi vol. Ga je daar een highlight opzetten worden ze nog voller. Dat is een keuze van de visagist. Het kan wel bij haar, maar ik zie het heel veel terug in haar plaatjes.

Volg Jorgen grotendeels.
                      Vond het van in het begin 3 hele mooie platen, maar als foto die sieraden moet showen was eigenlijk enkel nr 1 geschikt.

Dus heel goed Luc dat je de titel hebt gewijzigd, want nu heb je 3 magnifieke platen, met nummer 2 als absolute uitschieter

Ik twijfel niet aan de styling, vind deze (dus met pony) perfect bij Annelies passen !!!

Mijn welgemeende complimenten
                      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Working...
                      X