Ik zou ze om te beginnen rechts en onderaan -tot net onder de borsten- wat croppen. Op mijn scherm (en er scheelt niks aan) is niks scherp ! Mij zegt deze plaat niets, aan het model zal het in elk geval niet liggen, een prachtige dame. Met alle respect, maar hier heb je toch niet erg lang over nagedacht, of toch.. ?
Foto is te groot voor op dit forum en daardoor wordt hij verkleind weergegeven.
En dat is nogal dikwijls eens een reden voor ONSCHERPTE.
...maar in dit geval niet: heb het origineel bekeken en dat is al even onscherp.
Bewust of onbewust: ik vind het té.
Ik zie ook te weinig gelaat en te veel rommel op de achtergrond. Maar zoals altijd: dat is persoonlijke smaak.
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Hou liever van het suggestieve. Dit is een foto van een naakte vrouw niet meer en niet minder. Ik ben er zeker van dat van dit model betere artistieke foto's gemaakt kunnen worden en haar lichaam verdiend dit. Het ordinaire is niet ver weg.
Robby
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Bedankt aan allen voor de reacties... en voor het verder kijken dan die ene foto.
De juiste foto posten is nog duidelijk vatbaar voor verbetering!
grts,
E
'k Vind 'm héél mooi! De (on)scherpte past hier prima.
(en wordt het niet eens stilletjesaan tijd dat grotere foto's de standaard worden op BD: toch veel mooier en we leven niet meer in de nineties met z'n 15" schermpjes)
Comment