Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Voordat ik heel stomme dingen ga zeggen en iemand op zijn/haar tenen ga trappen... maar wat is dat onder haar linkeroog? Als dit alleen een schaduw is, komt dit wel erg vreemd over
Voordat ik heel stomme dingen ga zeggen en iemand op zijn/haar tenen ga trappen... maar wat is dat onder haar linkeroog? Als dit alleen een schaduw is, komt dit wel erg vreemd over
Foto en omzetting vind ik wel heel mooi.
Het is de schaduw van haar haar op de linkerzijde, via een lamp die niet te vermijden was. Het proces heeft die schaduw nog verzwaard. Met de korrel bleek retoucheren nog vrij moeilijk.
Om een beter beeld te geven, hier dezelfde opname in een wat lievere bewerking:
Het is de schaduw van haar haar op de linkerzijde, via een lamp die niet te vermijden was. Het proces heeft die schaduw nog verzwaard. Met de korrel bleek retoucheren nog vrij moeilijk
waarom niet eerst de schaduw wegwerken en dan pas het korrelproces?
grt,bouk.
Seg Leon waar moet ik zijn om diesel te krijgen van dat knap meiske? Ik hoop dat het niet te ver is want ik zit bijna zonder
Je kent haar, want het is Nancy, die intussen héél wat geëvolueerd is, op een nightshoot bij ons in de loft.
De pomp staat bij ons op kantoor http://www.marquisemodels.eu/foto.html
En de diesel kost er maar 0,7 gulden per halve liter. (volgens de pomp toch!)
Photoshop: bewerkt als Tri-X met twee stops overontwikkeling.
Geef mij dan maar de echte Tri-X. Als ik het effect van een bepaalde film echt wil zal ik wel even terug de doka induiken. Ik vermoed dat je hier een plug in als action gebruikt hebt. Werk je digitaal en wens je kwaliteit dan is een meer gecontroleerde nabewerking gewoon een must. Hier gaat het technisch effect primeren boven kwaliteit van de foto.
Dus als experiment kan dit maar bij deze foto is het effect niet geslaagd.
Comment