Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voor de 2de keer deze 2 meiden in de studio gehad.
Zaaalig om mee te werken.
Modellen : Kwelling & Deezl
MUA : Carine De Leersnyder
leuk gedaan, al had eigenlijk en van de twee naar de ander moeten kijken.
vraag me dan ook af, of ze apart zijn gefotografeerd en pas later bij elkaar gevoegd.
grt,bouk
ik denk dat het één foto is, maar de neuslijn en de kraag van het rechtse model (zwart haar) liggen zo in 1 lijn dat je de indruk krijgt dat de foto daar afgesneden is...
je blik wordt steeds naar die lijn getrokken en das spijtig want de rest van de foto is veel veel mooier...
Het is inderdaad jammer van de kraaglijn die je daar ziet. Maar voor de rest vind ik als leek in de modellen wereld dit wel een zeer geslaagde opname. De contrasten tussen de dames vind ik zeer sterk benadrukt door ze de zelfde kleding aan te meten maar wel twee verschillende haartypes..mooi gedaan. De pose vind ik ook mooi. Zou deze uiteraard ook omgezet willen zien..
Vor mij is dit een prachtige opname.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
De lijn was niemand opgevallen aan wie ik de foto voor deze post getoond heb.
Dit is een typisch voorbeeld van het tendentieus reageren op een foto. Pas op, ik volg jullie wel, nu zie ik de lijn ook in de foto en vind ik die plots een pak minder geslaagd. Maar ik blijf maar lekker bij mijn eerste oordeel
Dit is een typisch voorbeeld van het tendentieus reageren op een foto. Pas op, ik volg jullie wel, nu zie ik de lijn ook in de foto en vind ik die plots een pak minder geslaagd. Maar ik blijf maar lekker bij mijn eerste oordeel
Je hebgt groot gelijk om je eigen visie te volgen maar het valt wel dadelijk op dat kleine akkefietje...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Was toch ook het eerste wat me opviel hoor, zonder de comments te lezen (doe ik trouwens altijd achteraf of niet )
Maar wel mooie foto, bewerking, tintje, modellen....
Comment