Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

onze kleinste schat

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: onze kleinste schat

Foto gered door het model. Waarmee ik wil zeggen dat het model zoveel aandacht naar zich trekt dat het, niet geslaagde, compo van het zicht wordt ontrokken. Inderdaad Festinalente "Het been".
    Robby
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
      Foto gered door het model. Waarmee ik wil zeggen dat het model zoveel aandacht naar zich trekt dat het, niet geslaagde, compo van het zicht wordt ontrokken. Inderdaad Festinalente "Het been".
      Robby
      bij nader inzien heb je gelijk, het been stoort een beetje.
      een detail voor de volgende keer.

bedankt voor de feedback
      Mijn Fanpagina
      Mijn website
      Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
        Zou toch beter zijn zonder het been.
        Inderdaad Festinalente "Het been".
        Robby

[edit] Stuk tekst gewist. Komt nog wel een keer

On topic:
        Een juweel van een plaat. jammer dat ik deze over het hoofd heb gezien.
        Last edited by MadMax; 15 februari 2009, 09:22.
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

Nou nou, ik had de foto al een aantal maal bekeken en nooit is me een 'fout' been opgevallen. En als Robby (zie quote van Maxie) beweert dat de waarheid moét gezegd worden, dan leeft hij in een ander universum met andere waarheden en drang om ze te verkondigen dan de mijne

Ik weet natuurlijk ook wel wat men hier bedoelt, maar dié vlieger zou -vermoed ik-enkel opgaan als
          - het been er niet helemaal opstond
          - het been in een niet logische positie uit het lichaam zou 'schieten'

Hier lijkt me fotografisch de zaak in orde , ik zou er enkel nog wat PS-werk op loslaten om 'm nóg beter te maken
          My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

mooie plaatje en mooi model!..goe bezig!..mvg!
            Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

http://pallenhoven.be

Comment

heel knap plaatje, ook het kind ziet er heel fotogeniek uit en dat doet natuurlijk ook veel,
              goe bezig
              http://www.jvs-photography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jayjay_T Bekijk bericht
                Nou nou, ik had de foto al een aantal maal bekeken en nooit is me een 'fout' been opgevallen. En als Robby (zie quote van Maxie) beweert dat de waarheid moét gezegd worden, dan leeft hij in een ander universum met andere waarheden en drang om ze te verkondigen dan de mijne

Ik weet natuurlijk ook wel wat men hier bedoelt, maar dié vlieger zou -vermoed ik-enkel opgaan als
                - het been er niet helemaal opstond
                - het been in een niet logische positie uit het lichaam zou 'schieten'

Hier lijkt me fotografisch de zaak in orde , ik zou er enkel nog wat PS-werk op loslaten om 'm nóg beter te maken
                Op wat slaat dat nu.
                Waar heb ik gesproken van een fout been????????????????????????????
                Dan leven er andere ook in mijn universum, een geluk dan ben ik niet alleen.
                Het is niet omdat :
                - het been er helemaal opstond
                - het been in een logische positie uit het lichaam zou 'schieten'
                ik dat goed moet vinden.
                Waar heb ik gezegd dat deze foto is mislukt door dat been. Goed zoeken in mijn universum want je gaat dat nergens vinden. Als je leest wat er staat dan zeg ik
                " Foto gered door model" wat wil zeggen dat de foto voor mij is.
                Soms is het zelfs mogelijk dat een fout de foto red, voor mij althans.
                De waarheid moet inderdaad gezegd worden zolang hij niet kwetsend is. Waar ik het moeilijk mee heb dat is dat er mensen valse hoop word gegeven omdat men de waarheid niet durft te zeggen, voor allerhanden redenen.
                Maar uw laatste zin is het toppunt voor mij.
                Hier lijkt me fotografisch de zaak in orde en toch wil jePS-werk op loslaten. Dit is voor mij P.S. gebruiken om P.S. te gebruiken. Voor alle duidelijkheid dit is geen waarheid wat ik zeg maar mijn persoonlijke, in mijn universum, passende mening.
                Robby
                Minder tijd achter de computer
                Is meer tijd achter de camera

Comment

.
                  De waarheid moet inderdaad gezegd worden zolang hij niet kwetsend is. Waar ik het moeilijk mee heb dat is dat er mensen valse hoop word gegeven omdat men de waarheid niet durft te zeggen, voor allerhanden redenen.
                  Ik heb meer moeite met het geven van soms compleet onzinnige info.

Jouw 'waarheid' is niet meer of minder dan jouw persoonlijke mening. En dat is je goed recht, maar wel degelijk een groot verschil. Het wil namelijk niet zeggen dat je dan ook meteen gelijk hebt
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

Comment

Op wat slaat dat nu.
                    Waar heb ik gesproken van een fout been????????????????????????????
                    Dan leven er andere ook in mijn universum, een geluk dan ben ik niet alleen.
                    Het is niet omdat :
                    - het been er helemaal opstond
                    - het been in een logische positie uit het lichaam zou 'schieten'
                    ik dat goed moet vinden.
                    Waar heb ik gezegd dat deze foto is mislukt door dat been. Goed zoeken in mijn universum want je gaat dat nergens vinden. Als je leest wat er staat dan zeg ik
                    " Foto gered door model" wat wil zeggen dat de foto voor mij is.
                    Soms is het zelfs mogelijk dat een fout de foto red, voor mij althans.
                    Maar uw laatste zin is het toppunt voor mij.
                    Hier lijkt me fotografisch de zaak in orde en toch wil jePS-werk op loslaten. Dit is voor mij P.S. gebruiken om P.S. te gebruiken. Voor alle duidelijkheid dit is geen waarheid wat ik zeg maar mijn persoonlijke, in mijn universum, passende mening.
                    Robby
                    Met alle respect,
                    Maar ik begrijp van dit verhaal geen enkele noot.
                    mvg
                    Antoine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
                      Met alle respect,
                      Maar ik begrijp van dit verhaal geen enkele noot.
                      mvg
                      Antoine
                      Als men nou eens gewoon zegt wat gezegd moet worden en niet probeert raadselachtige opmerkingen in elkaar te flansen dan begrijpt iedereen wat er bedoeld wordt.

Bij deze:

Een prachtige meid en een mooie foto,maar haar been leidt de aandacht een beetje af van haar gezicht / hoofd.

Heb je kans om er nog een te schieten schiet je hem zonder been in de compositie,is die kans er niet dan kan het er eventueel uitgeshopt worden.

Als ouder vindt je het waarschijnlijk niet nodig maar als wildvreemde en puur fototechnisch gezien is het wel aan te raden .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sjonnie17 Bekijk bericht
                        Als men nou eens gewoon zegt wat gezegd moet worden en niet probeert raadselachtige opmerkingen in elkaar te flansen dan begrijpt iedereen wat er bedoeld wordt.

Bij deze:

Een prachtige meid en een mooie foto,maar haar been leidt de aandacht een beetje af van haar gezicht / hoofd.

Heb je kans om er nog een te schieten schiet je hem zonder been in de compositie,is die kans er niet dan kan het er eventueel uitgeshopt worden.

Als ouder vindt je het waarschijnlijk niet nodig maar als wildvreemde en puur fototechnisch gezien is het wel aan te raden .
                        Beste brave zodensteker.
                        Als ik schrijf dat ik het verhaal niet begrijp, dan ben ik duidelijk genoeg.
                        Als ik het wel had begrepen dan had ik wel een ander antwoord gegeven.

Ik wil wel wat foto's maken van jou zonder benen, want jij hebt ze blijkbaar niet nodig.

Een kleine toevoeging:
                        Ik wil altijd graag iets leren van andere BD leden dus bij zo een hoog gekwalificeerde opmerking ben ik altijd benieuwd naar de inzendingen van betrokkene.
                        Ik kan er maar eentje vinden en ik moet toegeven dat je je eigen theorie aardig in de praktijk brengt.
                        Forum voor natuur- en landschapsoto's. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen..

mvg
                        Antoine
                        Last edited by antoine200; 15 februari 2009, 16:01.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
                          Beste brave zodensteker.
                          Als ik schrijf dat ik het verhaal niet begrijp, dan ben ik duidelijk genoeg.
                          Als ik het wel had begrepen dan had ik wel een ander antwoord gegeven.

Ik wil wel wat foto's maken van jou zonder benen, want jij hebt ze blijkbaar niet nodig.

Een kleine toevoeging:
                          Ik wil altijd graag iets leren van andere BD leden dus bij zo een hoog gekwalificeerde opmerking ben ik altijd benieuwd naar de inzendingen van betrokkene.
                          Ik kan er maar eentje vinden en ik moet toegeven dat je je eigen theorie aardig in de praktijk brengt.
                          Forum voor natuur- en landschapsoto's. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen..

mvg
                          Antoine

Beste Antoine,

uit je reactie blijkt dat je er weer geen snars van begrepen hebt.
                          Uit het één volgt het ander,als je toch niks begrijpt valt er voor jou weinig te leren denk ik.(Om forumvervuiling te voorkomen is dit tevens mijn laatste opmerking hierover naar jou toe)

Bedankt voor het compliment trouwens.

Comment

een schat van een dochter ,wacht maar tot die groot is
                            mooie foto en dat been je kijkt alleen al naar haar guitige lach en dan zie je dat niet meer
                            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Knappe foto, fotomodel in spe !

Comment

lijmen het been,is een film van Willem Elsschot misschien een thema om een foto van te maken !! maar wat dit portret betreft: dat is gewoon een subliem mooi plaatje.
                                en een mooi modelletje

Comment

Working...
                                X