Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie reeks
Bij de derde had ik graag een spotje van linksboven op het gezicht gezien.
Voor het net wat lichter als de rest te maken, ook die kleine schaduw is dan weg.
Maar is beetje mierenneuken hoor
ps: Dit ook nog: imo is een clamshell nog mooier als ze nog wat verder uit mekaar (hoger en lager) staan!
Twee en drie vind ik qua poses een klein beetje geforceerd. De eerste is wel erg mooi, al
zou ik hem net onder de pols gecropt hebben, omdat ik de plooi in haar kleedje daar een
beetje goedkoop vind.
Doorgaans vind ik jouw beelden bij de betere hier op BD behoren, maar bij deze (foto 2 en 3) storen me de poses. Ik hou op zich wel van onnatuurlijke verwrongen poses, dat kan soms heel fashion zijn, maar in dit geval vind ik het niet echt "kloppen" ofzo. Weet niet goed hoe ik het moet uitdrukken.
Maar uiteraard weer mooi belicht, leuke kleuren en goed bewerkt!
Doorgaans vind ik jouw beelden bij de betere hier op BD behoren, maar bij deze (foto 2 en 3) storen me de poses. Ik hou op zich wel van onnatuurlijke verwrongen poses, dat kan soms heel fashion zijn, maar in dit geval vind ik het niet echt "kloppen" ofzo. Weet niet goed hoe ik het moet uitdrukken.
Maar uiteraard weer mooi belicht, leuke kleuren en goed bewerkt!
Van 't zelfde gedacht hier; vooral bij nr 2 dan, daar zie ik een gezichtsuitdrukking die me vertelt "hoe..lang..moet..ik..zo..nog..zitten"
Die vreemde fashionposes werken enkel als het model er het juiste "wie-doet-me-wat" gezicht bij trekt, en dat mis ik hier een beetje
My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.
Comment