Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Kader weg, kwaliteit wat opschroeven en foto laten staan
Prima showcase plaatje voor mij.
Volg ik MM volledig in...
Het lijkt dat bij het verkleinen een verkeerde setting gebruikt is... Heb je BDsizer gebruikt?
En ik weet niet wat het is met mensen en kaders... Je verliest er, zeker in dit geval, veel nuttige plaats mee (max 900px foto's, als ge daar dan 50px kader rond zet...) en anderszijds heb ik nog maar zelden meegemaakt dat een kader rond een foto, een foto daadwerkelijk sterker maakt...
Er zit zeker potentieel in, en daar is het oefenen goed voor natuurlijk...
Jups.. mucho beter
Vanaf nu geen kaders meer
Een suggestie zou ik mss nog hebben. Dit moet natuurlijk een fashionplaatje zijn dus gaat het om de kleding. Als je nog een cm links cropt is de aandacht van dat .. pijpje.. hekje .. whatever.. weg.
Jups.. mucho beter
Vanaf nu geen kaders meer
Een suggestie zou ik mss nog hebben. Dit moet natuurlijk een fashionplaatje zijn dus gaat het om de kleding. Als je nog een cm links cropt is de aandacht van dat .. pijpje.. hekje .. whatever.. weg.
En toch ogen de kleuren nog erg grauw, vind ik (tenzij dat de bedoeling was/is) ??
Comment