Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lopes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Lopes

Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
    @Max: de eerste staat achter de link
    je moet het max niet kwalijk nemen ... die jongen ziet niet beter

sorry max, kon deze niet laten liggen - grapje

verbeteringen zijn zeker beter. Denk alleen dat ie veel beter was geweest zonder het stukje haar achter haar rechter oor / schouder. Misschien kan je die nog weghalen, want je hebt daar een heel licht lijntje lopen. ... ... nu je toch aan't shoppen bent
    --
    Play Drakensang - a free online mmorpg

Comment

Wel of geen moedervlekjes zal altijd een discussie blijven. Meestal vraag ik dit soort dingen vooraf aan het model. Vaak laat ik ze gewoon zitten.

Als je hardlicht gebruikt, wat ik zelf heel vaak erg mooi vind, krijg je ook vaak harde slagschaduwen. Let dan een beetje op waar deze valt, want zoals deze nu op haar neus valt komt het een beetje over als een groot neusgat,wat de symmetrie in haar geaicht flink kan verstoren.
      Workshops, zie website http://www.fotomon.nl http://www.albumverkoop.nl

Comment

Deze foto vind ik echt super! Mooie blik!
        Ook lekker scherp en leuk belicht!

Comment

Ik ben hier verschillende keren komen kijken en mijn eerste indruk blijft: 't is net of een venijnige rechercheur met een bureaulamp in haar gezicht schijnt.
          Het verschil in huidskleur tussen het gelaat en de rest van het lichaam vind ik veel te brutaal.

Het Limburgse "taffelen" is hier dus op zijn plaats.
          Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
            Ik ben hier verschillende keren komen kijken en mijn eerste indruk blijft: 't is net of een venijnige rechercheur met een bureaulamp in haar gezicht schijnt.
            Het verschil in huidskleur tussen het gelaat en de rest van het lichaam vind ik veel te brutaal.
            Bedankt voor je reply, het eerste vind ik onwaar. Het tweede is me niet opgevallen. Ik denk dat kleur ongeveer gelijk is, alleen is er meer licht op het gezicht (neen dat is niet hetzelfde).

Vind je? Laat misschien zelf eens een "waardige" shoot van je zien?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
              ... Vind je? Laat misschien zelf eens een "waardige" shoot van je zien?
              Heb ik ergens beweerd dat ik het beter kan?
              Ik heb mijn opinie neergeschreven. Niet meer, niet minder. 't Schijnt dat dat mag in Showcase.
              Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Heb ik ergens beweerd dat ik het beter kan?
                Ik heb mijn opinie neergeschreven. Niet meer, niet minder. 't Schijnt dat dat mag in Showcase.
                Da's natuurlijk waar, maar aangezien ik nog maar een jaartje bezig ben met studiofotografie, leer ik graag nog véél bij. En uit dat tweede deel van je reply leer ik niks. Dus voor mij mag je die flauwe opmerkingen achterwegen laten, daar heeft niemand iets aan. Wat je goed of slecht vind is wel welkom.
                No offence, ik heb gewoon graag gegronde commentaar.
                PS: Met "getaffel" bedoel ik hier het aantal keer dat de shoot is uitgesteld.

Comment

Extra plaatje bijgeplaatst.

Comment

Toch één detail... het model heeft geen scheve neus, maar m.i. door de belichting, heb je ze er wel één gegeven. Het strakke licht van rechts en misschien wel wat nabewerking, maakt dat de profilering aan die kant van de neus volledig wegvalt.
                    Aan de andere zijde zit je met een duidelijke aflijning, geaccentueerd door de schaduw, waardoor de scheve indruk ontstaat.

Verder vind ik de schaduwwerking in de eerste foto wel heel goed, omdat ze mee de compositie bepaald en de foto kracht geeft.

@Jos Vanhengel : Da's toch nog anders hoor, die lamp van die venijnige rechercheur . Trouwens, als die zo'n meid voor zich krijgen, gaan alle lampen uit .

Comment

Hehe

@ Lennert : Tot zaterdag...dan gaan we nog es "taffelen" hahaha....Knappe platen!
                      Digi-Steve

Comment

Working...
                      X