Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3 X anders en toch hetzelfde ???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: 3 X anders en toch hetzelfde ???

    Deze is zéker beter.
    Weet je, ik vond de huid, en dan met name de arm en het gezicht, erg licht, ook in het origineel.
    Hier is dat beter, hoewel je de lichtste delen misschien nog nét iets donkerder zou kunnen maken.

    En misschien zou je eens moeten proberen de kleuren nog iets op te halen. ik denk dat dit ook wel mooi is bij deze plaat.

    Je hebt nu trouwens wel overgangsstrepen aan de onderkant van de armen.

    Groetjes, Marius
    Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

    Comment


    • #17
      Re: 3 X anders en toch hetzelfde ???

      Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht
      BTW voor dit soort discussie bestaat er een discussie onderdeel.
      Zou niet weten waarom ik dit in het gedeelte discussie zou moeten plaatsen.
      Als deze foto (en dan spreek ik in eerste instantie over de originele, want de bewerkingen daar twijfel ik zelf aan... Vandaar de vraag) niet goed genoeg is voor showcase, dan vrees ik toch dat er heel wat foto's beter verhuizen naar het onderdeel discussie

      Maar experimenten daar leer je inderdaad uit, en zoals MadMax ook al zei, denk ik wel dat ik deze bewerkingen nog eens ga toepassen in de toekomst op andere settings en met andere styling

      @Marius : heb ook al geprobeerd om de kleuren op te trekken, maar dat maakt de bewerking echt niet beter... Maar toch bedankt voor de tip hé !!!
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

      Comment


      • #18
        Re: 3 X anders en toch hetzelfde ???

        Dit vind ik idd beter
        De omlijning van het gezicht/armen vind ik niet zo goed. Je kunt een wit laagmasker op de bovenste laag plaatsen, en met een lichtgrijze brush langs de omlijning van het gezicht/armen gaan. Zo verminder je die lijn zonder de rest van de foto aan te tasten.
        Grtz

        Comment


        • #19
          Re: 3 X anders en toch hetzelfde ???

          Leuk idee
          Grt,
          Hexagon

          Comment


          • #20
            Re: 3 X anders en toch hetzelfde ???

            Voor mij blijft het nog steeds de 1ste de beste

            Comment


            • #21
              Re: 3 X anders en toch hetzelfde ???

              Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
              Zou niet weten waarom ik dit in het gedeelte discussie zou moeten plaatsen.
              Als deze foto (en dan spreek ik in eerste instantie over de originele, want de bewerkingen daar twijfel ik zelf aan... Vandaar de vraag) niet goed genoeg is voor showcase, dan vrees ik toch dat er heel wat foto's beter verhuizen naar het onderdeel discussie
              Post dan de beste van de drie, ipv die waar je twijfels rond hebt. In showcase komen foto('s) waarvan de maker vindt dat ze af zijn en ze wil delen met de rest van het forum, of zoals in het reglement staat "foto's die je zo op een expositie zou willen zetten".

              Volgens die redenering past een twijfelaar, experimentjes en "help, welke variant is de beste"? beter in een discussie-topic, vind ik ook ja.


              Maar nu ze hier toch staan: ivm je foto's, bij de eerste twee PS pogingen sla je de bal mis. De laatste die je poste is al pak beter, maar vind ik persoonlijk nog niet helemaal goed zitten. Bijvoorbeeld die rand op het voorhoofd, die is zelf niet aanwezig in die originele foto....

              Comment


              • #22
                Re: 3 X anders en toch hetzelfde ???

                Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                één: mooi
                twee en drie: no thank you.

                mm
                Dat was ook mijn eerste reactie, maar dan vond ik de bewerkingen toch wat animatie-achtig hebben wat zo mis nog niet is

                Comment

                Working...
                X