Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3 x beauty (16+)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 3 x beauty (16+)

Model: Brenda
    Visa: Bonnie

Ik heb een tijdje getwijfeld of ik ze boven de tepel zou croppen. Uit het oogpunt van stock heb ik bewust de keuze gemaakt van niet. Wat er er af is, kun je namelijk niet aanplakken.

Over welles of nietes zullen de meningen hier uiteraard verdeeld zijn.

Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Re: 3 x beauty (16+)

yeb , madmax is back

wederom hoe ik het graag zie !
    heel mooie plaatjes ,

kan niks vinden ter verbetering,

niks croppen zo laten!
    http://www.jvs-photography.be/

Comment

mooi hoor, wat pers jij toch een groot aantal super shots uit een shoot. mijn respect

Marco
      Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

Comment

mooi, maar alle drie croppen tot net boven de oksel, die ene borst maakt echt het verschil niet!!
        het wordt een ander verhaal, als de tepel harder was geweest.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Weer mooi reeksje
          Zou ook twijfelen kwestie crop.

groetjes
          Luc

Comment

Numero dueeeee hof!

Comment

Nr 2 voor mij ook HoF!
              www.sergioprodi.com
              Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

Comment

kan er nu eens uitgelegd worden waarom er geroepen word nr 2 naar den hof....
                voor mij zijn ze alledrie perfect, wat heeft nr 2 meer dan ? ik zie het niet....

Comment

Moet fotografie/kunst altijd een uitleg hebben? Mijn gevoel zegt HoF voor nummertje 2.

Comment

ja in dit geval denk ik wel , omdat er resoluut gekozen word voor nr 2, vandaar mijn vraag , wat heeft die meer dan de andere?
                    ik zie dat niet daarom dat ik het vraag, want voor mij zijn ze alledrie goed!

misschien zie ik het dan volgende keer ook zelf

kunst zou ik dit niet noemen eerder fotografie....

Comment

zijn weer heel mooi

grt frank

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        mooi, maar alle drie croppen tot net boven de oksel, die ene borst maakt echt het verschil niet!!
                        het wordt een ander verhaal, als de tepel harder was geweest.
                        grt,bouk.
                        Of hoe een ijsblokje kan wonderen doen?
                        Ik vind de opnames meer dan voortreffelijk...met of zonder borst!
                        Het lichtspel én de uitdrukking vind ik het voornaamste!
                        D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                        BD0290BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius Bekijk bericht
                          Of hoe een ijsblokje kan wonderen doen?
                          Ik vind de opnames meer dan voortreffelijk...met of zonder borst!
                          Het lichtspel én de uitdrukking vind ik het voornaamste!
                          Ik wilde eigenlijk niet in het open over het hard maken van tepels praten, maar de technieken zijn wel degelijk toegepast LOL. Echter met een ijskoud glas Cola
                          Dit was het maximum wat we eruit konden halen.

Thanks voor de leuke reacties tot nu toe.
                          Groetjes, Jörgen
                          www.beautyshoot.nl

Comment

zoals steeds een prachtige reeks van MadMax!!

meer van dat graag

Jakke
                            Canon en glas
                            www.jakke16.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                              Ik wilde eigenlijk niet in het open over het hard maken van tepels praten, maar de technieken zijn wel degelijk toegepast LOL. Echter met een ijskoud glas Cola
                              Dit was het maximum wat we eruit konden halen.
                              Alle gekheid op een stokje, misschien deze eens proberen in het vervolg.

Nu serieus.
                              Op alle drie de foto's valt iets aan te merken, en dan moet ik ook zeggen dat de 2e de beste is. Terecht wordt er hier kritisch gevraagd waarom 2.
                              Normaal zou dit hier in showcase niet verantwoord moeten worden maar ik doe het toch.
                              1. Als je de eerste eens goed bekijkt dan lijkt het hoofd buiten proportie met het lichaam, erger nog de achterste hand lijkt een hoofd tegen de romp te drukken.
                              2. Bij de tweede heb je enkele kleine schoonheidsfoutjes, kijkrichting:de ogen zitten iets te ver in de hoeken, er is een verschil in de nagels (duim), maar het glamour gehalte zit heel goed en de tint is net dat tikkeltje anders.
                              3. Bij de derde is de hand net ongelukkig geplaatst en afgesneden, en de kijkhoek op de mond maakt dat het lijkt alsof de tanden niet gelijk staan. Ook hier geldt de opmerking voor de kijkrichting van het model.

Maar of deze nu naar de tuin moet verwezen worden, daar heb ik m'n twijfels over.
                              Het is niet dat deze vorm van fotografie zo vernieuwend is of creatief gevonden, dit is fotografie die technisch heel dik in orde is. Ik ben er zeker van dat dit voor MadMax geen probleem is om dit soort foto's te maken, om ze nog beter te maken dat is een uitdaging.
                              Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Working...
                              X