Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

train to heaven...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: train to heaven...

Ben niet direct zo'n voorstander van deze soort kleurbewerking maar in dit geval moet ik wel een uitzondering maken voor het behaalde dramatisch effect.

Henri
    lidnummer: BD0435BE

Comment

De foto op zich vind ik erg gaaf, maar het thema en dan vooral bepaalde opmerkingen die als reaktie gemaakt worden vind ik minder.
      Ik ben zelf 15 jaar conducteur geweest, en weet hoe het erna uitziet. Heb het helaas 4x moeten meemaken.

Maargoed, heb je dit nooit meegemaakt dan kun je je er niks bij voorstellen.
      Ben maar blij!!

Groetjes, Marius
      Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mariussuiker Bekijk bericht
        De foto op zich vind ik erg gaaf, maar het thema en dan vooral bepaalde opmerkingen die als reaktie gemaakt worden vind ik minder.
        Ik ben zelf 15 jaar conducteur geweest, en weet hoe het erna uitziet. Heb het helaas 4x moeten meemaken.

Maargoed, heb je dit nooit meegemaakt dan kun je je er niks bij voorstellen.
        Ben maar blij!!

Groetjes, Marius
        denk het wel hoor, vorig jaar November is er een heel topic over geweest.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Heel mooie plaat dit. Me like
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mariussuiker
            Ik kan er niet aan doen, maar vind al het positieve hier ook een beetje misplaatst.
            Waarschijnlijk beseffen de mensen achter deze reacties niet hoeveel personen er al ooit - al dan niet beroepsmatig - met zelfdoding geconfronteerd werden.
            Ik moet eerlijk zijn (ben zelf treinbestuurder), toen ik de titel van deze topic las, verwachtte ik hier iets helemaal anders te zien.
            Louter fotografisch kan dit beeld wel helemaal OK zijn, maar zoiets hoeft echt niet voor mij.
            David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
              zou ik ook wel es willen zien

prachtig gedaan!!
              Sadisten !!!

Wat ik bij deze wel eens zou willen zien, zijn de koplampen van de trein die branden.
              Zou mss meer de indruk geven dat ie echt rijdt...

@ de treinbestuurders/conducteurs onder ons :
              het is logisch dat jullie dit wat onsmakelijk vinden, als je zelf dingen meemaakt weet je wat de gevolgen zijn.
              Maar het is een beetje zoals een stand-up comedian die grappen maakt over geloof, over rassen, of over andere 'gevoelige' onderwerpen.
              Het gros van het publiek zal er mee overweg kunnen, enkelen zullen zich aangevallen voelen of er gewoon niet mee kunnen lachen om welke reden dan ook.
              Meningen lopen dan ver uit elkaar natuurlijk.
              Maar het moét kunnen vind ik. Ook dit soort foto's ! Het is een beeld van een situatie die heel wat emoties oproept en dat is juist de bedoeling van de maker. Met deze is hij daar dus zeker in geslaagd aan de talrijke reacties te zien...
              Last edited by basielsenna; 22 januari 2009, 12:26.
              http://www.knstyle.be

What doesn't kill you, will make you more strong ! ( James Hetfield )

Comment

als dit geen opvallende & mooie foto is dan weet ik het niet meer
                The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Een mooie compositie, vol tegenstelling tussen ruwe machine(dreigend gevaar) en menselijke schoonheid.
                  Een pakkende titel,ik zie het nut niet om nu direct een link te leggen met mensen die voor een trein springen en dood willen.Uiteraard is het voor mensen die dat gezien hebben een afschuwelijke ervaring, en dan zou dit plaatje herinneringen en negatieve gevoelens kunnen oproepen.

Dat is realiteit en dit is wat mij betreft een stukje kunst, vast niet bedoeld om zulke praktijken te verheerlijken.

Comment

Misschien is de titel wel een beetje cynisch, maar de foto ademt een prachtige sfeer uit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alfa159 Bekijk bericht
                      Hehe leuk sfeertje heb je daar vastgelegd.
                      Mooi

Leuk

zwaarmoedig hoor, maar interessant beeld en dito bewerking

Comment

Ongeveer de eerste keer dat ik bijna letterlijk van m'n stoel val bij het openen van een topic op dit forum. Zeer indrukwekkende plaat.
                        Ik treedt wel bij in de mening dat ie helemaal recht nog beter zou zijn. Maar de dramatische impact van dit beeld is werkelijk ongeëvenaard.

L.
                        http://lievendevlaminck.wordpress.com/

Comment

Inderdaad voor mij ook een mooie en zeer gedurfde plaat. Toch ook voor mij een zeer wrange bijsmaak... 4 dagen voor het posten van deze foto heb ik als hulpverlener een jongeman van tussen de sporen geplukt... en deze zag er zo netjes niet meer uit. Ik begrijp dan ook de reacties van sommige forumleden zeer goed.

Tompompier
                          Nikon D200 / Sigma 18-70mm & Sigma 70-200mm

Comment

Working...
                          X