Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
X-off, misschien wel, heb jij dan een andere achtergrond in gedachte die meer zou bijbrengen?
Goh! Nu niet meer, alles is gesmolten.
Nee, serieus, dat is iets wat je op de locatie zelf moet uitzoeken.
Je zou er verschillende kunnen maken en kijken wat het best uitkomt...
Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.
Wel, ik vond de achtergrond hier neutraal en dat het verder bijdroeg tot een winterfoto.. Als je de achtergrond interessanter gaat maken, ga je dan de aandacht dan niet weg vestigen van het model?
Canon EOS 5D MKIV | Canon24-70mm F/2.8 USM | Canon70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon135mm F/2 USM | Canon50mm F/1.4 USM
Wel, ik vond de achtergrond hier neutraal en dat het verder bijdroeg tot een winterfoto.. Als je de achtergrond interessanter gaat maken, ga je dan de aandacht dan niet weg vestigen van het model?
Hij moet niet interessanter zijn, maar ook niet storend. Deze is bv. zeer storend ,
terwijl deze dan weer prima past.
De door de TS gekozen achtergrond is misschien niet verkeerd, maar was misschien beter geweest indien hij wat waziger of lichter was geweest.
Trouwens, ik zei dat er wat mankeerde, maar wat precies?! Ik ben ook maar aan het brainstormen...
Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.
Comment