Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Melissa
Collapse
X
-
-
-
-
Re: Melissa
Opzich leuke plaat. Toch wat compo en expressie van't model betreft. Maar er zou inderdaad meer nabewerking mogen gebeuren in mijn ogen. Haar wallen weg werken, het verschil van huidtint in haar gezicht tov armen wegwerken en haar huid mag ook gaver. Vooral op haar armen. Precies kippenvel, alsof ze't koud heeft. Is niet zo mooi. Als dat allemaal gedaan is, heb je wel een heel sterke plaat denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cosnovitz Bekijk berichtOpzich leuke plaat. Toch wat compo en expressie van't model betreft. Maar er zou inderdaad meer nabewerking mogen gebeuren in mijn ogen. Haar wallen weg werken, het verschil van huidtint in haar gezicht tov armen wegwerken en haar huid mag ook gaver. Vooral op haar armen. Precies kippenvel, alsof ze't koud heeft. Is niet zo mooi. Als dat allemaal gedaan is, heb je wel een heel sterke plaat denk ik.
Had het idd moeten wegwerken...
Comment
-
Sja.. dat kippenhuidje
heb daar ook wel eens last van Moeilijk te shoppen en soms vind ik het sexy.
Moet je zelf bepalen.
Ik ga wel mee met het gezicht. Iets mist hier in dit plaatje. De boost, de afwerking. Maar voor de rest een prima foto!!Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtSja.. dat kippenhuidje
heb daar ook wel eens last van Moeilijk te shoppen en soms vind ik het sexy.
Moet je zelf bepalen.
Ik ga wel mee met het gezicht. Iets mist hier in dit plaatje. De boost, de afwerking. Maar voor de rest een prima foto!!
Kan ook niet anders dat kippenhuidje :-)
Comment
-
-
Gewoon zo laten dus
Dat armpie is ook niet te shoppen Allez... Maniac zou het kunnen maar das een uitzonderingGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
Comment