Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Inevitable

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: The Inevitable

Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius Bekijk bericht
    En Frederic...
    Hoe heb jij het zover gebracht?
    Zonder de hulp van BD-leden?
    Eerlijk...? Door heeeeeeeeeeeel veel te kijken, zowel op diverse fora als in magazines, als in boeken. Stelen met de ogen eigenlijK.
    Hulp is er altijd wel geweest, maar verwaarloosbaar in vergelijking met wat ik leerde door zelfstudie, geloof me of niet. Onrechtstreekse hulp wel, door het zien van de resultaten in showcase. Een foto zelf ontleden brengt je zoveel meer bij dan het eindresultaat samen te zien met de basisfoto... Trouwens, velen durven hun echte basisfoto's toch niet tonen... Ofwel tonen ze dan een foto en durven zonder blozen erbij vertellen dat die zo uit de camera rolde. Wat heb je er dan aan qua leerstof? 2 x niks!!
    Geef mij dan maar de zelfstudie.

Mvg,
    Frederic

Comment

Zeer geslaagde toepassing van de fractalius mogelijkheden

Ik ben voorstander van meer van zulke experimenten, zeker als ze zo goed worden uitgevoerd

Toch nog even wat punten ter overweging. Het gezicht van Kristien vind ik minder geslaagd: de donkere vlek op de wang is té, evenals het puntje van de neus; net alsof ze ermee in het kolenstof heeft gedoken
      Deze contrasten wat minderen en het is áf

Wat de 'leer-discussie' betreft: in een forum moet er idd ruimte zijn tot voor/na-zaken; je kan met ál die verschillende technieken de dag van vandaag niet meer gewoon een leercurve volgen door simpel te ontleden, dan ben jááááááááááááááááren bezig!
      My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Dit is show case, no learning case
        Iedereen weet toch ondertussen dat men in showcase verantwoordelijk is voor zijn daden, en leraars nemen geen risico

Comment

Working...
        X