Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Te weinig ruimte boven en onder. Je model staat er vrij ongelukkig bij te kijken als je het mij vraagt. Al die bomen op de achtergrond, ook al zijn ze onscherp,brengen ook geen meerwaarde.
Beauty need only be a whisper Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST
Bieden ze ook geen meerwaarde aan de sfeerschepping van een koud/winters plaatje?
ja en nee. Ze staan wel op de goede plek, en groeien niet uit het hoofd van het model. tevens vind ik het goed dat ze onscherp zijn, dat hoort als achtergrond. Het model is het object en niet de bomen. Natuurlijk kan je spelen met compos en het iets spannender maken, maar dat is uitproberen en veel foto's maken.
ja en nee. Ze staan wel op de goede plek, en groeien niet uit het hoofd van het model. tevens vind ik het goed dat ze onscherp zijn, dat hoort als achtergrond. Het model is het object en niet de bomen. Natuurlijk kan je spelen met compos en het iets spannender maken, maar dat is uitproberen en veel foto's maken.
Ok bedankt, met al deze tips kom ik al een stuk verder!
Canon EOS 5D MKIV | Canon24-70mm F/2.8 USM | Canon70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon135mm F/2 USM | Canon50mm F/1.4 USM
Comment