Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik vind het een mooie plaat maar er zijn toch enkele dingetjes die ik jammer vind:
- de vignettering aan de onderkant laat de sneeuw wat gek lijken, het kan komen omdat de sneeuw is uitgebrand? Ik ben er niet zeker van.
- op zich heb je mooi zacht ingeflitst maar ik denk dat je er een kleurgel voor had moeten zetten zodat de kleurtemperatuur van het flitslicht meer overeenkomt met het omgevingslicht.
Verder wel een erg mooie omzetting !
En dat zal wel niet aangenaam geweest zijn voor het model, zo koud !
ps: komt die vignettering doordat je de 70-200 gebruikt in combinatie met de D700 ?
neen hoor, 't is een bewuste keuze om te vignetteren... ik hou er wel van... het zorgt mijn inziens voor meer focus op het onderwerp... Ook de kleur tonen zijn in dit verband precies gekozen...
mooie plaat, ben wel erg benieuwd hoe/welke beautydish je op een SB800 kan maken.
dat is een zelfbouw beauty dish, je kan hier meer over vinden in mijn photostream, een deksel van een wok, een tuperware potje, een convexe autospiegel en een aluminium latje, zijn al wat je nodig hebt...
Comment