Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Marijntje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Marijntje

Ach maakt niet uit, geef me maar op mijn donder leer ik een hoop van

Ben gewoon wat aan het experimenteren met het shoppen.

Nu krijg ik ze weer op mijn $#!*@@ dat deze te oranje is:

| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
    | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTDesign Bekijk bericht
      Ben gewoon wat aan het experimenteren met het shoppen.
      No offence, maar om je photoshop experimentjes te tonen, zit je toch wel in het verkeerde topic.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
        lol.. in dit geval heb je meer het model op haar donder gegeven

Wil deze wel eens naturel zien. De ondergrond ziet er nl heel fraai uit.
        Staan hier: http://photography.designcreations.n.../index_15.html
        | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
        | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

Comment

knap geen andere woorden voor

Jakke
          Canon en glas
          www.jakke16.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTDesign Bekijk bericht

Eerlijk gezegd vraag ik me af waarom jij eigenlijk soept.
            Ten eerste heeft dit model een heel mooie huid die alleen hier en daar met de healbrush gecorrigeerd hoeft te worden en alleen de kleuren nek/hoofd wijken af. Maar dat is ook een handeling van 2 minuten. Dan heb je in mijn ogen 10x mooiere platen dan no2 of 3 die je hier laat zien.

Met alle respect hoor want ik hou best van zwaar soepen. Maar als je dat nog niet helemaal onder controle hebt zou ik echt met de basis beginnen.
            En aan je platen te zien (zitten nog veel meer juwelen tussen) heb je het licht en de sturing van model super onder controle.
            Dus kom op!!!! Flikker die blur/degrunge-zooi even aan de kant en laat mij genieten van je werk
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Bij het lezen van de eerste reacties, dacht ik... Huh? Zie ik dat alleen? Is mijn scherm naar de zak... Maarnee, die 2e foto is bijgevoegd, "gelukkig"... Nouja, 1 is wel een sterke plaat... 2 is way overdone... zelfs geen scherpte in de haren? :s Da's erg! Dus, ik zou ook niet teveel shoppen. Verder maak je mooie foto's! Het is dus ook een kunst om te weten waar en wanneer je nog moet shoppen... Niet alles moet door dat programma heen gehaald worden! Qua shooten: doe gerust verder!
              . fashion & artist photography
              . www.kurtvandeweerdt.be
              . twitter . facebook . flickr

Comment

Ten eerste heeft dit model een heel mooie huid die alleen hier en daar met de healbrush gecorrigeerd hoeft te worden en alleen de kleuren nek/hoofd wijken af. Maar dat is ook een handeling van 2 minuten. Dan heb je in mijn ogen 10x mooiere platen dan no2 of 3 die je hier laat zien.

Met alle respect hoor want ik hou best van zwaar soepen. Maar als je dat nog niet helemaal onder controle hebt zou ik echt met de basis beginnen.
                En aan je platen te zien (zitten nog veel meer juwelen tussen) heb je het licht en de sturing van model super onder controle.
                Dus kom op!!!! Flikker die blur/degrunge-zooi even aan de kant en laat mij genieten van je werk
                Hier sluit ik me helemaal bij aan, en nog eens wat, waarom ken ik het model niet.. mooie meid hoor..

Marco
                Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

Comment

Mooi meiske! Beetje digitaal smoeten moet kunnen, maar zoals hier boven aangehaald, je doet het model er geen voordeel mee. Ik ben zo al geen fan van digitale chirurgie, maar de eerste vind ik nog kunnen, de tweede is voor mij er over. Geef me dan maar de originele platen. Ik hoop dat ik dat ooit ook kan! Je werk zal voor mij zeker en inspiratiebron zijn.

grz
                  Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.

Comment

Lordy, who spilled photoshop all over the 2nd one?

The first shot had potential until it met Adobe.

Keep experimenting, and maybe rely more on a good MUA until the photoshop skills are good enough to fake it all.

Comment

......

Dat was ook mijn idee toen ik de foto's op je website zag, daar zijn er gewoonweg prachtige bij. Waarom in hemelsnaam aan foto's beginnen knoeien die dat in het geheel niet nodig hebben??? Verknoeien heet wat je hier gedaan hebt bij ons. Proficiat voor je foto's op je site, sorry voor wat je hier toont.
                      Beauty need only be a whisper
                      Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

Comment

Working...
                      X